JepHyvä juttu, tekee hyvää niille
JepHyvä juttu, tekee hyvää niille
Mutta nää mun omat vapaat lähtee nyt nukkumaan Öitä Kaisilaan!
Hyvää yötä & kauniita unia sinne.Mutta nää mun omat vapaat lähtee nyt nukkumaan Öitä Kaisilaan!
"AinesosatHitsi, mullahan on kingis pakastimessa
Hyvä kun muistutit!
Ja se aiheuttaa uniapneaa, joten katso, ettei ole jäätelöissä ym. sitä. Monella tässäkin ketjussa on sellainen laite, mitä täytyy nukkuessa pitää. Siksi muistutan siitä taas enkä halua osoitella ketään erityisesti. Onhan tuo hirvittävä aine, kun nielun saa turpoamaan, kuten karrageenikin.https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/harva-tietaa-tata-tatuoinneista-jokaisesta-kertyy-varia-imusolmukkeisiin-turhaa-huolta-syopapotilaille/6693300
Niin, mutta sun mielestä on hyväksyttävää syöttää kaikille ihmisille diabeteslääkettä - siitähän tässä NYT on kysymys
Guaranarakeet on sitä ja 100% guarkumia E412.
Voi voi onpa kamalaa. Mene itkemään ongelmasta naiskavereillesi munaton.Eihän täällä mitään huoltotöitä ole tehty.Samalla lailla sivu pomppii ja lataa yuselleen vian vuoksi.4 krt enen kuin pääsi lukemaan.
Eiköhän se ole jo jollekkin täällä selvinnyt.Tietäisittepä kuinka munaton tämä teidän vaahtosammutin oikeasti on. Voi olla että hämmästyisitte.
Tuskin. Näitä kanoja voi vedättää ihan vapaasti eivätkä silti tajua miten heidän tyhmyyttään hyväksikäytetään!Eiköhän se ole jo jollekkin täällä selvinnyt.
Täällä sataa vettä/tihkua ja on utuista ja pilvistä, sekä harmaata...Huomenta, ihana aamu täällä. Aurinkoinen, lämmin, linnut laulaa ja muksu hyvällä tuulella. Taitaa olla aika keittää matkakupillinen kahvia ja lähteä ranta kävelylle
Pehmiksessä on muistaakseni sekä guarkumia että karrageenia. En koskaan syö sitä, joten voi olla muuttunut vuosien varrella se koostumus.En ole syönyt pehmistä pitkään aikaan. Huomenna töiden jälkeen.
Koko Euroopan suunta on ollut selvä jo pitkään. Vain taiteilijat, toimittajat ja muutama muu mädättäjä haluaa islamisaatiota Eurooppaan. Kansa kaikkialla on vastaan.
ja isänmaanpetturiJa yksi täällä kaikkien tuntema AlKoholisti on mädättäjä, kamalan oksettava suvakki
Juopottelu on teatteria mut mistä tiedät, et merimies sellaiseen syyllistyisi?ja isänmaanpetturi
Tarvitseeko muiden sinulle plirkutellaa kuin minun?Olisko täällä plirkuteltavia muijia?
Alakooma haluais tietää!
Ei, kyllä sinä piisaat, juuri sinua tarkoitinkin.Tarvitseeko muiden sinulle plirkutellaa kuin minun?
Yksi henkilö kirjoittaa nuo viestit.Eikö tuo olisi yksityisviestein helpompaa...
Juopotteluni ei ole teatteria vaan valitettavan totta.Juopottelu on teatteria mut mistä tiedät, et merimies sellaiseen syyllistyisi?