Hitsi, mullahan on kingis pakastimessa
Hyvä kun muistutit!
Hitsi, mullahan on kingis pakastimessa
Hyvä kun muistutit!
Niin, tästä puuttuu enää että sieltä saapuu eräs nimeltämainitsematon housujaan nostellen ja sohvalle pimp...pompahtaen.....öööh...slurps..burbs..narsk.....?
Ei vissiinkaitenni ennää pelkkä heips kelpaakaan?
Hakkaa takas.Naapurin mukula päätti alkaa hakkaa seinää ja patteria jollain metalliesineellä Päänsärkyä päällä muutenkin
Onko tänne tullu taas uutta väkeä*hihkuu ja taputtaa käpäliään*?Niin, tästä puuttuu enää että sieltä saapuu eräs nimeltämainitsematon housujaan nostellen ja sohvalle pimp...pompahtaen
Ihan niinkö et nyt muka siellä tietäis kenestä mää täällä hörisen...Onko tänne tullu taas uutta väkeä*hihkuu ja taputtaa käpäliään*?
Vaan onko sillä sitten joku tuhmanen nikkinen kun sitä ei saa nimeltä mainita?
Mulla ainakaan mitn tuhmasta nikkiä oo..että ihan hyvin pystyykykenee mainitsemaankin! Ni!Ihan niinkö et nyt muka siellä tietäis kenestä mää täällä hörisen...
Tui tui
Koittakaas ny muistaa noi sanat, että jatkossa tiedetään mistä puhutaan!ja pehmis on börbs...saiskis pehmistä nyt!
Voi eiiiii tää ei lähe helpolla päästä poissssshhh...köh köh.
Miks sen nyt pitäs poissssshh päästäkään ?Voi eiiiii tää ei lähe helpolla päästä poissssshhh...köh köh.
Milläs mä nyt maksan potut pottuina, häh niinku täh?
Hah tähän mä osaan vastata HETIIIII napakalala vastaiskulla!! OOtas hetko pörropää!Miks sen nyt pitäs poissssshh päästäkään ?
No jos toi ei kelvanna - hmpfh - ni voin m laittaa tänki:
..eh..ööö...hmmmHah tähän mä osaan vastata HETIIIII napakalala vastaiskulla!! OOtas hetko pörropää!