Lomahan on sitä varten, että silloin saa tehdä mitä huvittaa.Tosi juoppo.
Mulla oli viikon loma. Olen ollut kotosalla. Ei ole väliä jos juo lomalla kolmena iltana.
Lomahan on sitä varten, että silloin saa tehdä mitä huvittaa.Tosi juoppo.
Mulla oli viikon loma. Olen ollut kotosalla. Ei ole väliä jos juo lomalla kolmena iltana.
Nytkyllä ei jaksa touhuta yhtään mittää tänään...ollaan vaan paikallamme ihan kiltisti kaikki ja shh shh taikka muuten!Päivää kettinkiin.
Mitäs tänään touhutaan?
Pöh, juo kahvia.Ihan töttöröö olo ja tekis mieli kipittää takasin sänkyyn.
Pestään pyykkiä, astioita ja otetaan rauhallisesti.Päivää kettinkiin.
Mitäs tänään touhutaan?
Just kaadoin kahvia itelleniPöh, juo kahvia.
Tänään on lepopäivä, ei pyykkipäivä.Pestään pyykkiä, astioita ja otetaan rauhallisesti.
Mulle se on vapaapäivä.Tänään on lepopäivä, ei pyykkipäivä.
Mulle se on vapaapäivä.
Kuka on käynyt sotkemassa paremman pöytäliinani? Siinä on neljä isoa tahraa.
Näemmä pesty edellisen käytön jälkeen, mutta ilman tarhranpoistoainetta. Nyt pesukoneessa, saas nähdä tuleeko enää puhdasta.
Jos tahrat ovat olutta niin syyllinen saatan olla minä.Kuka on käynyt sotkemassa paremman pöytäliinani? Siinä on neljä isoa tahraa.
Näemmä pesty edellisen käytön jälkeen, mutta ilman tarhranpoistoainetta. Nyt pesukoneessa, saas nähdä tuleeko enää puhdasta.
Eli kumpikaan ei tehnyt tätä.Jos tahrat ovat olutta niin syyllinen saatan olla minä.
Jos ne ovat mansikkahilloa niin syyllinen olet sinä.
Lapset, useimmiten se on lasten syy.Kuka on käynyt sotkemassa paremman pöytäliinani? Siinä on neljä isoa tahraa.
Varo pöytäliinaa tai ota se kokonaan pois!Kahvia ja jäätelöä.
Se on pesukoneessaVaro pöytäliinaa tai ota se kokonaan pois!
Mä joskus duunissa esitin pomolle, että voitais perustaa semmoinen syntipukkitoimisto jossa olis minä ylipääsyntipukkina ja sit muutama apulaissyntipukki. Asiakkaille homma naamioitais siten, että keksittäis vaikuttavat tittelit mut aina löytyis joku joka vastaa puhelimeen, että tää on mun syyni ja nyt varmasti saan potkut.Lapset, useimmiten se on lasten syy.
Hukkaan joutuneet tavarat myös on lasten syy.
Rikki menneet astiat: lasten syy.