The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Uh uh uh!!! Mä tiiän, mä niiin tiiän minkä kokosen haluan!! Sen kokoisen että sinne mahtuukokonaansisällejasenvoismaalatasellasekspunaiseksniinkujokupienimummonmökki!!!!!*hyppii innoissaan ja miettii millanen napa kisulla sitte on*:barefoot::barefoot:
Jos ny totta kerrankin viittis puhua niin se et ole sinä joka tarttis minkäänlaista pahvilaatikkoa muuhun kuin tavaroiden pakkaamiseen.
Palstalla on muutama joiden sois vetävän pahvilaatikon päähänsä ja hyppäävän järveen mutta se et ole sinä.
Eikä edes Paula vaikka en jaksa avata ainuttakaan linkkiään.
 
Jos ny totta kerrankin viittis puhua niin se et ole sinä joka tarttis minkäänlaista pahvilaatikkoa muuhun kuin tavaroiden pakkaamiseen.
Palstalla on muutama joiden sois vetävän pahvilaatikon päähänsä ja hyppäävän järveen mutta se et ole sinä.
Eikä edes Paula vaikka en jaksa avata ainuttakaan linkkiään.
Joo, mä tiijän:notworthy:*lähti raahaamaan isoa pahvilaatikkoa nurkkaan ittensä kanssa*
 
Mä sain mun reissuretkirinsessan taloon:love:

Ja toi yks hurmuri:love: tässä jo viipotti kylille hengaileen kun ensteks oli järkyttyneenä siunaillut mimmoseen kuntoon olikaan ittensä saanut pihalla pärrätessään :D...oikeesti koko takin selkämys kypärän lakea myöten savivellissä :D..!

Mä taijan tarvita kohta toisenkin pesukoneen:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja epek
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä