vierailija
Kuinka hölmö ihminen on kun lähtee saunomaan niin käy kotonaan ensin suihkussa?Ei mitään järkeä
Oot sä miettinyt näin kauan tuota samaa asiaa?Kuinka hölmö ihminen on kun lähtee saunomaan niin käy kotonaan ensin suihkussa?Ei mitään järkeä
Jos ny totta kerrankin viittis puhua niin se et ole sinä joka tarttis minkäänlaista pahvilaatikkoa muuhun kuin tavaroiden pakkaamiseen.Uh uh uh!!! Mä tiiän, mä niiin tiiän minkä kokosen haluan!! Sen kokoisen että sinne mahtuukokonaansisällejasenvoismaalatasellasekspunaiseksniinkujokupienimummonmökki!!!!!*hyppii innoissaan ja miettii millanen napa kisulla sitte on*
Nii...kiitosJos ny totta kerrankin viittis puhua niin se et ole sinä joka tarttis minkäänlaista pahvilaatikkoa muuhun kuin tavaroiden pakkaamiseen.
Palstalla on muutama joiden sois vetävän pahvilaatikon päähänsä ja hyppäävän järveen mutta se et ole sinä.
Eikä edes Paula vaikka en jaksa avata ainuttakaan linkkiään.
MiesKuinka hölmö ihminen on kun lähtee saunomaan niin käy kotonaan ensin suihkussa?Ei mitään järkeä
AhaEi kestä juhannukseen asti
En mennyt saunaan.Kuinka hölmö ihminen on kun lähtee saunomaan niin käy kotonaan ensin suihkussa?Ei mitään järkeä
Ei sun tartte noita erikseen tehdä. Menet kattelemaan naisia ja millaisia saappaita heillä on jalassaan.Mä lähen kattelemaan niitä naisten saappaita ja sitte illemmalla omaa naista hakemaan.
Itseasiassa en kun en tiedä mistä puhut.Oot sä miettinyt näin kauan tuota samaa asiaa?
Itseasiassa en kun en tiedä mistä puhut.
Mulla on nahka kestänyt pari vuorokautta yhtämittaista saunomista vaikka olen käyny aamusuihkussa ennen saunaan lähtöä.Mies
Joo, mä tiijän*lähti raahaamaan isoa pahvilaatikkoa nurkkaan ittensä kanssa*Jos ny totta kerrankin viittis puhua niin se et ole sinä joka tarttis minkäänlaista pahvilaatikkoa muuhun kuin tavaroiden pakkaamiseen.
Palstalla on muutama joiden sois vetävän pahvilaatikon päähänsä ja hyppäävän järveen mutta se et ole sinä.
Eikä edes Paula vaikka en jaksa avata ainuttakaan linkkiään.
No mutt mitäs sä tykkäät muuten palomiehistä? Vai pelkät navatko saa sun syttymään?
Hetkinen, syttymään *tirsk*
Sie mitään laatikkoa tarvi. *heittää laatikon pois*Joo, mä tiijän*lähti raahaamaan isoa pahvilaatikkoa nurkkaan ittensä kanssa*
Nouuuuuuuu *hyökkää hidastetusti laatikon perään!!*Sie mitään laatikkoa tarvi. *heittää laatikon pois*
Tai suihkuta puutarhaletkulla pojjaat puhtaiksi ennen kuin tulevat sisäänMä taijan tarvita kohta toisenkin pesukoneen
" järkytys" mä vaan totesin tai kysyin että et halua puhua palomiehistä & navoistatöksin sua kohta kutipattiis
Hampipesullako nyt jo olet?*testi*