Höpötät...jaihankunnolla!No et niin, mutta sun poskien puna näkyy tänne asti
Höpötät...jaihankunnolla!No et niin, mutta sun poskien puna näkyy tänne asti
Ai palomiehistä ja navoista ?
...minen puhu mitn..*puhisee*
Mulla on sellanen pieni napa...no toi tieto nyt ei toki liity tähän asiaan...Onkohan sillä palomiehella samaa vikaa kuin mulla, napa kivemman näköinen kuin naama
Parkkisakkojen keräilystä mä olen vähän eri mieltä koska niitä saa hyvin helposti pysäköimällä päin persnettoa.Jokainen saakoon kerätä parkkisakkoja tai käyttää kumisaappaita tai saunoa kenen kanssa haluaa.
mitenkäkö ison pahvilaatikon halluut*lähti ehtimmään*Mä vaan mietin että minkä näkönen se sun mieleinen palomies sitte on kun tykkäät niin sen navasta?
no sori vaan...minkäs mä sille voin ettei ihan isosti uppoo ja sekin määrä mikä mennee niin enempi siinä kupissa on maitoa kuin kahavia....vielä kun ton kisun sais ymmärtämään hyvän päälle, siis nauttimaan kahvista
Ootko sää joku lappilainen syntyjäs kun laittelet nyt huolella övereitä?Onkohan sillä palomiehella samaa vikaa kuin mulla, napa kivemman näköinen kuin naama
Katti pahus, nyt palomiehet jakoon, mä haluun tollasen kans!Mulla on sellanen pieni napa...no toi tieto nyt ei toki liity tähän asiaan...
Mutta mä vähän luulen että se Kisun palomies näyttää vähän joltakin tältä navastaan:
No eihan se voi upota kun maito pilaa hyvän kahvinno sori vaan...minkäs mä sille voin ettei ihan isosti uppoo ja sekin määrä mikä mennee niin enempi siinä kupissa on maitoa kuin kahavia....
Uh uh uh!!! Mä tiiän, mä niiin tiiän minkä kokosen haluan!! Sen kokoisen että sinne mahtuukokonaansisällejasenvoismaalatasellasekspunaiseksniinkujokupienimummonmökki!!!!!*hyppii innoissaan ja miettii millanen napa kisulla sitte on*mitenkäkö ison pahvilaatikon halluut*lähti ehtimmään*
töksin sua kohta kutipattiisAi palomiehistä ja navoista ?
ei. Mun. Suussa.No eihan se voi upota kun maito pilaa hyvän kahvin
No rintaliiveistä mä ny jotain tiedän mutta en mä valinnassa osaa auttaa istuvuuden suhteen mitenkään. Väristä voin sanoa mielipiteeni.Njaaa...miten tuonkin nyt ottaa...sitten kun Peppi tulee ja kaappasee sut kainaloisekseen niin onhan se hjuva päästä vaikka pätemään tarpeen vaatiessa oikeista ja luotettavista raskaustesteistä tai tiukan paikan tullen tiiät osata ostaa oikeat tampoonit tai yllätät Peppisi joskus viemällä hänet ihanaan pitsiliikkeeseen valitsemaan yhdessä hurmaavia hepeneitä
Suuren yleisön pyynnöstä...mesdames et messieurs...
Mulla on sellanen pieni napa...no toi tieto nyt ei toki liity tähän asiaan...
Mutta mä vähän luulen että se Kisun palomies näyttää vähän joltakin tältä navastaan:
EI oo jotta terve vaan sullekinOnko tämä pähkinämama lispetti?
No ihan huolella kun ekas sillai kivasti tykkäilet niin kyllä se sitte sutkin viskoo yläviistoon ja kun tökkäät mukamas ajatuksella takas keskusteluun niin...taDaa!...sielläpä oot palomiehissä...tainiinkujotenkisilleen...riskit on kyllä sille tissiliiviosastollekin tai Minkkisen pariin sujahtamisellekin olemassa...mut siihen oon ihan syytön.Katti pahus, nyt palomiehet jakoon, mä haluun tollasen kans!
..halluukko särkylääkkeen*nostelee nopsasti valuvia olohousujaan ja viruttaa t-paitaansa pitemmäksi*Uh uh uh!!! Mä tiiän, mä niiin tiiän minkä kokosen haluan!! Sen kokoisen että sinne mahtuukokonaansisällejasenvoismaalatasellasekspunaiseksniinkujokupienimummonmökki!!!!!*hyppii innoissaan ja miettii millanen napa kisulla sitte on*
Mä en taida enää uskaltaa riskeerata Se hemmetin Minkkisen juttu vainoo mua. Aina kun yrittää hyppää seuraavalle sivulle no eikös se taas pompsauta mua lukemaan kuinka Minkkinen vannoo et lapset ensinNo ihan huolella kun ekas sillai kivasti tykkäilet niin kyllä se sitte sutkin viskoo yläviistoon ja kun tökkäät mukamas ajatuksella takas keskusteluun niin...taDaa!...sielläpä oot palomiehissä...tainiinkujotenkisilleen...riskit on kyllä sille tissiliiviosastollekin tai Minkkisen pariin sujahtamisellekin olemassa...mut siihen oon ihan syytön.
*lälläspyyteli lälläslääteli*
No mutt mitäs sä tykkäät muuten palomiehistä? Vai pelkät navatko saa sun syttymään?..halluukko särkylääkkeen*nostelee nopsasti valuvia olohousujaan ja viruttaa t-paitaansa pitemmäksi*