The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Se sopi meille aika hyvin.
Appiukko aikanaan eron jälkeen muutti suurinpiirtein tämmöiseen nukkumaluukkuun mikä mullakin on nyt
Parin vuoden päästä löysi kumppanikseen leskirouvan joka asui kävelymatkan päässä. Semmoiset kymmenen vuotta nuo seurustelivat appiukon kuolemaan asti edes miettimättä yhteenmuuttamista. Molemmilla oma kämppä, oma rauha, omat säännöt ja järjestys ja puolin ja toisin voi vierailla ja viettää öitä.
Jos olisivat muuttaneet yhteen niin molemmat tuntien sanoisin, että erohan siitä olisi tullut ja äkkiä.
Mutta kun molemmilla oli oma turvapaikkansa niin viihtyivät hemmetin hyvin yhdessä.
 
%#**#@#:%#$€##*@!
Mä en tykkää tästä kun tykkää niin ei kuiteskaan ilmeisesti saiskaan tykätä kun sitten sen tykkäyksen takia paiskotaan vaikkajamihinkä yläviistoon ja sitten kun uudestaan tökkää takasin niin onkin keskellä jotain himputin palomiestä:mad:
...vaikka toisaalta:rolleyes:...mutta siis*tokeentuu* en tykkää tästä tykkäyksen tykkäämättömyyspomppimisesta.

Nih.
 
  • Tykkää
Reactions: Pähkinämama
%#**#@#:%#$€##*@!
Mä en tykkää tästä kun tykkää niin ei kuiteskaan ilmeisesti saiskaan tykätä kun sitten sen tykkäyksen takia paiskotaan vaikkajamihinkä yläviistoon ja sitten kun uudestaan tökkää takasin niin onkin keskellä jotain himputin palomiestä:mad:
...vaikka toisaalta:rolleyes:...mutta siis*tokeentuu* en tykkää tästä tykkäyksen tykkäämättömyyspomppimisesta.

Nih.
Kuin niin keskellä palomiestä?:eek:
 
Pähkinämama
Huomenta taloon :)

Täällähän on monta sivua hypätty sillä välin kun mä oon käynyt keräämässä parkkisakkoa :mad:, passikuvassa ja postissa. Tai siis, r-kioskilla. Mulla ei vieläkään käy järkeen, et postiasioita pitää hoitaa kaupassa tai kioskilla, postia jaetaan vaan 4 pvaa viikossa ja suurin osa posteista hukataan matkalla.

Eilen lähetetty pika paketti ei ole vieläkään päivittynyt sen pidemmälle kuin et se on vastaanotettu postin toimipisteessä :cautious: ja sen pitäis päästä perille jo viime viikolla :cry:
 
%#**#@#:%#$€##*@!
Mä en tykkää tästä kun tykkää niin ei kuiteskaan ilmeisesti saiskaan tykätä kun sitten sen tykkäyksen takia paiskotaan vaikkajamihinkä yläviistoon ja sitten kun uudestaan tökkää takasin niin onkin keskellä jotain himputin palomiestä:mad:
...vaikka toisaalta:rolleyes:...mutta siis*tokeentuu* en tykkää tästä tykkäyksen tykkäämättömyyspomppimisesta.

Nih.
:eek::eek: kattinen mie oon järkyttynyt sun kielenkäytöstä :eek:
:rolleyes::LOL:
 
Huomenta taloon :)

Täällähän on monta sivua hypätty sillä välin kun mä oon käynyt keräämässä parkkisakkoa :mad:, passikuvat sä ja postissa. Tai siis, r-kioskilla. Mulla ei vieläkään käy järkeen, et postiasioita pitää hoitaa kaupassa tai kioskilla, postia jaetaan vaan 4 pvaa viikossa ja suurin osa posteista hukataan matkalla.

Eilen lähettyvillä pika paketti ei ole vieläkään päivittynyt sen pidemmälle kuin et se on vastaanotettu postin toimipisteessä :cautious: ja sen pitäis päästä perille jo viime viikolla :cry:
Valita siellä postin sivulla siitä asiasta kun mulla ainakin alkoi homma toimimaan kun tein valituksen viime vuonna yhestä kirjapaketista mitä tarvittin eikä millään meinannut tulla,.sen jälkeen on kaikki paketit tulleet ajallaan.
 
Huomenta taloon :)

Täällähän on monta sivua hypätty sillä välin kun mä oon käynyt keräämässä parkkisakkoa :mad:, passikuvassa ja postissa. Tai siis, r-kioskilla. Mulla ei vieläkään käy järkeen, et postiasioita pitää hoitaa kaupassa tai kioskilla, postia jaetaan vaan 4 pvaa viikossa ja suurin osa posteista hukataan matkalla.

Eilen lähetetty pika paketti ei ole vieläkään päivittynyt sen pidemmälle kuin et se on vastaanotettu postin toimipisteessä :cautious: ja sen pitäis päästä perille jo viime viikolla :cry:
Posti on nykyisin perseestä,paitsi kotiinkuljetus toimii hyvin,kaikki muu mättää.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kuin niin keskellä palomiestä?:eek:
Nokunsiis*huokaa syvään*...kun mä tykkäsin niin sitten joko tää hiien hilavitkutin sitten tää himputin palstaväkkyrä viskas mut ihan yllättäenäkisti vika kohtaan ja kun mä tökkäsin ajatuksella päästä sivussa oikeeseen kohtaan, niin mä olinkin keskellä jotain palomiesjuttua.

Silleesti vaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Pähkinämama
Pähkinämama
Valita siellä postin sivulla siitä asiasta kun mulla ainakin alkoi homma toimimaan kun tein valituksen viime vuonna yhestä kirjapaketista mitä tarvittin eikä millään meinannut tulla,.sen jälkeen on kaikki paketit tulleet ajallaan.
Mut kun se paketti pitäis saada Saksaa supernopeasti ja ei kukaan nyt viikonlopun aikana sieltä postin sivulta lue et mun lähetyksellä olis tosi kiire! :(
 
Nokunsiis*huokaa syvään*...kun mä tykkäsin niin sitten joko tää hiien hilavitkutin sitten tää himputin palstaväkkyrä viskas mut ihan yllättäenäkisti vika kohtaan ja kun mä tökkäsin ajatuksella päästä sivussa oikeeseen kohtaan, niin mä olinkin keskellä jotain palomiesjuttua.

Silleesti vaan.
Aaaaa sitä vaan mietitään faiorfaittereita siellä posket punaisina!:sneaky::barefoot:
 
Pähkinämama
Nokunsiis*huokaa syvään*...kun mä tykkäsin niin sitten joko tää hiien hilavitkutin sitten tää himputin palstaväkkyrä viskas mut ihan yllättäenäkisti vika kohtaan ja kun mä tökkäsin ajatuksella päästä sivussa oikeeseen kohtaan, niin mä olinkin keskellä jotain palomiesjuttua.

Silleesti vaan.
Viimeksi kun mä jotain peukutuksia, niin päädyin vissiin neljättä kertaa juttuun tosta Minkkinen pojan uudesta liitosta:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä