Mahtais tulla ahdasta asunnossa.Mulla jos olis oma nainen niin ostaisin nahkasaappat hänelle vaikka joka viikko.
T: Harmaa.
Kenkiä ei ole koskaan liikaa. *varmatieto*Mahtais tulla ahdasta asunnossa.
Mulla on iso koti, kyllä tänne nuutamat saappaat soppii.Mahtais tulla ahdasta asunnossa.
10-20 kenkäparia riittää.Kenkiä ei ole koskaan liikaa. *varmatieto*
Se on hyvä.Mulla on iso koti, kyllä tänne nuutamat saappaat soppii.
Nii ja se mun oma nainen.Mulla on iso koti, kyllä tänne nuutamat saappaat soppii.
OhoMulla on iso koti, kyllä tänne nuutamat saappaat soppii.
Mulla itellä ei ole kuin kumisaappat, maiharit ja nappskengät.10-20 kenkäparia riittää.
+ ne kaikki kivat mallit mitä kaupasta löytyy10-20 kenkäparia riittää.
Tuo kuva on mun talon kellarsta.Oho
Kyllä tonne muutama popo mahtuu joo-o
OkMulla itellä ei ole kuin kumisaappat, maiharit ja nappskengät.
T.:Harmaa.
Imelda Marcos?Kenkiä ei ole koskaan liikaa. *varmatieto*
+ ne kaikki kivat mallit mitä kaupasta löytyy
Mun omalla naisella olis enemmän jalkineita kuin @Bootilla.+ ne kaikki kivat mallit mitä kaupasta löytyy
Mulla on kenkiä joita en ole käyttänyt kertaakaan, sitten on sellasia mitkä nostan esim. keväällä kenkätelineelle mutta en raski käyttää niitä etteivät kulu...esim. yhet suosikkini on sellaset nahkasandaalit missä on korkeet korot..niitä käytin viime kesänä kerran tai kaks kun en malttanut kuluttaa liikaaImelda Marcos?
https://www.gettyimages.co.uk/detail/news-photo/hundreds-of-shoes-of-former-philippine-first-lady-imelda-news-photo/152810069#/hundreds-of-shoes-of-former-philippine-first-lady-imelda-marcos-are-picture-id152810069
Semmoinen kolmetuhatta kenkäparia on kymmenen kenkäparia vuoden jokaiselle päivälle.
Jos kaikkia meinaa käyttää edes kerran vuodessa niin ei ehdi just muuta tekemään kuin kävelemään kenkävarastossa valitsemassa seuraavan tunnin kengät.
Olen vaatemalleja kysynyt kämpilleni mutta ei ne ole koskaan lähteneet.+ ne kaikki kivat mallit mitä kaupasta löytyy