No hei nyt eijjjj...kun tuo oli hauskasti sanottu ja eritelty: Ihmiset ja naiset...elä nyt meille hermostu.Ok, unohdetaan, mitä yritin sanoa.
No hei nyt eijjjj...kun tuo oli hauskasti sanottu ja eritelty: Ihmiset ja naiset...elä nyt meille hermostu.Ok, unohdetaan, mitä yritin sanoa.
Tuutpahan mulle sanomaan, että kauluspaita ja suorat housut.Ja oikeestaan riittää jos asustaan tykkää ihan itte.
En mä ole koskaan keltään kaverilta kysyny minkälainen vaate mun pitäis ostaa. Enkä keltään naiselta onko tämä seksikkäämpi kuin tuo.
Kumminkin steppailet ne päällä ulkona.
Minen puhu teille yhtään mitään enää,jos sanon jotain niin varmana esinnyn harmaana.No hei nyt eijjjj...kun tuo oli hauskasti sanottu ja eritelty: Ihmiset ja naiset...elä nyt meille hermostu.
Mai pääd...soriOk, unohdetaan, mitä yritin sanoa.
Ok, jos saan pienen suukon huulille.Mai pääd...sori
Miten niin ole hääviä?Viikonloppu todellakin alkanut...mun isopieni lähti viettämään omaansa ja mitäpä ei äiti tekisi kuin kuskaisi suoraan kohteeseen
Sitten tää yks on valmistautumassa omaan iltareissuunsa, pakkaa reppuaan ja reissueväitään
Ja kolmas...no..aikoo kuulema viihtyä kotona. Seura ei ehken ole kovin hääviä hällä ...
alkuillasta näin:
Emmä sua ole kiusannut mistään suomenkielestä?Minen puhu teille yhtään mitään enää,jos sanon jotain niin varmana esinnyn harmaana.
Oon koiitanu olla mukava ja suostuvainen ( en suvakki) ja te vain kiusaatte mua mun mun huonon suomen vuoksi,
Kiitos erittäin runsaasti.
Ellu! Mie en törmää edes kännissä.alkuillasta näin:
loppuillasta näin:
E mulla oo sentäs kilometrien pitusia huuliaOk, jos saan pienen suukon huulille.
Höpönöpö siellä taas...sun kanssa on ihan varmasti seura häävi ja hauska!<3Ja kolmas...no..aikoo kuulema viihtyä kotona. Seura ei ehken ole kovin hääviä hällä ...
Mä löin eilen aamulla pääni vessanoveen kun menin sinne puoliunessa...Ellu! Mie en törmää edes kännissä.
Olen sun naapuri.E mulla oo sentäs kilometrien pitusia huulia
Eikä mun oo tapana suukotella tuntemattomia.
Mutta lentopusu lähtee nyt, nappaa jos pläjähtää *muiskaisee ja puhaltaa matkaansa*
No kamoon heii, kuinka korkeella top miljuunassa on esimurkulla perjantai-illan seurana oma höperöpäinen äiti ...Miten niin ole hääviä?
HöhMä löin eilen aamulla pääni vessanoveen kun menin sinne puoliunessa...
Äiti on aina hyvää seuraa.No kamoon heii, kuinka korkeella top miljuunassa on esimurkulla perjantai-illan seurana oma höperöpäinen äiti ...
Sinä kysyit neuvoa joten kilttinä miehenä vastasin oman mielipiteeni.Tuutpahan mulle sanomaan, että kauluspaita ja suorat housut.
alkuillasta näin:
loppuillasta näin:
Kutut!Minen puhu teille yhtään mitään enää,jos sanon jotain niin varmana esinnyn harmaana.
Oon koiitanu olla mukava ja suostuvainen ( en suvakki) ja te vain kiusaatte mua mun mun huonon suomen vuoksi,
Kiitos erittäin runsaasti.
IhavvarmastiHöpönöpö siellä taas...sun kanssa on ihan varmasti seura häävi ja hauska!<3
Parasta mahdollista aakkosellista luokkaa....öööÄiti on aina hyvää seuraa.