The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jep. Parempi tämä kuin ellun kiusaaminen.
Mun mielestä parempi ja aikuismaisempaa ois kaikkinainen kiusaaminen Seis.:unsure:

En yhtään tykkää tästä tilanteesta, en tästä että sua kiusataan enkä että minua kiusataan...ahistaa..kaukana keppostelusta tai muusta vitsailusta...ja mulle tulee samanlainen olo kuin mitä nurkkaan ahdistettu villieläin tuntee ja tekee..
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
En ossoo sannoo ihavvarmasti.
Tämä Colomba on poliisi kirjassa, loukkaantunut ja haavoittunut usein.
Hän on älykäs ja nopea ajattelemaan ja on luotettava läheiselle työkaverilleen
Hän on myöskin kova mutta kuitenkin hänen sydämensä on oikeassa paikassa.

Ehkä se, että hän potki munille erästä poliisia, josta hän ei pitänyt
No toi viimenen lause pelasti tilanteen...koska mä en suostu olemaan enää mikään uhri.

Kiitos!:love:
 
Miksi tämä asia sinua liikuttaa näin paljon? Siis oli hän sitten aksu tai ei niin jotenkin outoa...
Itte siassa mitäs sen on väliä mitä kaksi täysi-ikäistä sinkkua tekee tai ei tee?
Ja onks ne vai ei.

Jos painun tästä nurkkabaariini jallittamaan pimuja huonolla menestyksellä niin ketä se kiinnostaa ja kenelle se kuuluu.
Ja mitä väliä sillä on? Onko siinä jotain ihmeellistä jos mies on baarissa jallittamassa pimuja? Ja juomassa kaljaa koska ei baarissa oikein muuta voi tehdä.
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu ja Elena777
Miksi tämä asia sinua liikuttaa näin paljon? Siis oli hän sitten aksu tai ei niin jotenkin outoa...
Itte siassa mitäs sen on väliä mitä kaksi täysi-ikäistä sinkkua tekee tai ei tee?
Ja onks ne vai ei.

Jos painun tästä nurkkabaariini jallittamaan pimuja huonolla menestyksellä niin ketä se kiinnostaa ja kenelle se kuuluu.
Ja mitä väliä sillä on? Onko siinä jotain ihmeellistä jos mies on baarissa jallittamassa pimuja?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Itte siassa mitäs sen on väliä mitä kaksi täysi-ikäistä sinkkua tekee tai ei tee?
Ja onks ne vai ei.

Jos painun tästä nurkkabaariini jallittamaan pimuja huonolla menestyksellä niin ketä se kiinnostaa ja kenelle se kuuluu.
Ja mitä väliä sillä on? Onko siinä jotain ihmeellistä jos mies on baarissa jallittamassa pimuja? Ja juomassa kaljaa koska ei baarissa oikein muuta voi tehdä.
Itte siassa mitäs sen on väliä mitä kaksi täysi-ikäistä sinkkua tekee tai ei tee?
Ja onks ne vai ei.

Jos painun tästä nurkkabaariini jallittamaan pimuja huonolla menestyksellä niin ketä se kiinnostaa ja kenelle se kuuluu.
Ja mitä väliä sillä on? Onko siinä jotain ihmeellistä jos mies on baarissa jallittamassa pimuja?
Kyll mää sen jo yhelläkin viestillä oisin uskonut että sää olit tosissas...:oops:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä