Merkki ja malli olis hyvä tietää?Jos viitsit tuoda mulle.
Kelpaako olueksi karhu?
Merkki ja malli olis hyvä tietää?Jos viitsit tuoda mulle.
Fazerina levy. Ei olutta. Kiitos.Merkki ja malli olis hyvä tietää?
Kelpaako olueksi karhu?
Taasen torttuilut mielessäMerkki ja malli olis hyvä tietää?
Kelpaako olueksi karhu?
Suklaasta oli puhe.Taasen torttuilut mielessä
Ei ole. Tasan yhden palstalaisen kanssa olen ollut suhteessa.Fanzun uusi mies olikin Asiankkannatttaja Miten monta palsta miestä on ollu?
Onnittelut molemmille, molemmat ovat hienpja ihmisiäFanzun uusi mies olikin Asiankkannatttaja Miten monta palsta miestä on ollu?
Jaa..miks?Luin hiljattain kirjan, jonka päähenkilön nimi oli Colomba.
Kun luin sitä kirjaa niin tuo nikki "Elena777" tuli mieleeni tuosta Colombasta.
Mut näin saadaan palstalle muitakin puheenaiheita kuin ellun kiusaaminen.Ei ole. Tasan yhden palstalaisen kanssa olen ollut suhteessa.
Oot kyllä oikeesti kiva kun tolleen huolehit! ^^@Elena777, DAY 3
Miksi tämä asia sinua liikuttaa näin paljon? Siis oli hän sitten aksu tai ei niin jotenkin outoa...Fanzun uusi mies olikin Asiankkannatttaja Miten monta palsta miestä on ollu?
Jep. Parempi tämä kuin ellun kiusaaminen.Mut näin saadaan palstalle muitakin puheenaiheita kuin ellun kiusaaminen.
Mun mielestä parempi ja aikuismaisempaa ois kaikkinainen kiusaaminen Seis.Jep. Parempi tämä kuin ellun kiusaaminen.
Pitää silläkin olla edes jotakin sisältöä elämässä.Miksi tämä asia sinua liikuttaa näin paljon? Siis oli hän sitten aksu tai ei niin jotenkin outoa...
En ossoo sannoo ihavvarmasti.Jaa..miks?
Joo mutta mua ei hetkauta nää pari läskipäätä harmaata.Mun mielestä parempi ja aikuismaisempaa ois kaikkinainen kiusaaminen Seis.
No toi viimenen lause pelasti tilanteen...koska mä en suostu olemaan enää mikään uhri.En ossoo sannoo ihavvarmasti.
Tämä Colomba on poliisi kirjassa, loukkaantunut ja haavoittunut usein.
Hän on älykäs ja nopea ajattelemaan ja on luotettava läheiselle työkaverilleen
Hän on myöskin kova mutta kuitenkin hänen sydämensä on oikeassa paikassa.
Ehkä se, että hän potki munille erästä poliisia, josta hän ei pitänyt
Itte siassa mitäs sen on väliä mitä kaksi täysi-ikäistä sinkkua tekee tai ei tee?Miksi tämä asia sinua liikuttaa näin paljon? Siis oli hän sitten aksu tai ei niin jotenkin outoa...
Itte siassa mitäs sen on väliä mitä kaksi täysi-ikäistä sinkkua tekee tai ei tee?Miksi tämä asia sinua liikuttaa näin paljon? Siis oli hän sitten aksu tai ei niin jotenkin outoa...
Itte siassa mitäs sen on väliä mitä kaksi täysi-ikäistä sinkkua tekee tai ei tee?
Ja onks ne vai ei.
Jos painun tästä nurkkabaariini jallittamaan pimuja huonolla menestyksellä niin ketä se kiinnostaa ja kenelle se kuuluu.
Ja mitä väliä sillä on? Onko siinä jotain ihmeellistä jos mies on baarissa jallittamassa pimuja? Ja juomassa kaljaa koska ei baarissa oikein muuta voi tehdä.
Kyll mää sen jo yhelläkin viestillä oisin uskonut että sää olit tosissas...Itte siassa mitäs sen on väliä mitä kaksi täysi-ikäistä sinkkua tekee tai ei tee?
Ja onks ne vai ei.
Jos painun tästä nurkkabaariini jallittamaan pimuja huonolla menestyksellä niin ketä se kiinnostaa ja kenelle se kuuluu.
Ja mitä väliä sillä on? Onko siinä jotain ihmeellistä jos mies on baarissa jallittamassa pimuja?
En yritä sanoa, että se loukkaantuminet tuo sinut mieleeni van se Colomban kovuus työssään ja hänen lämmin suhtautuminen työkaveriinsa.No toi viimenen lause pelasti tilanteen...koska mä en suostu olemaan enää mikään uhri.
Kiitos!
Mutta siis täh? Emmä ole kova...saisin ollakin..mutku en ole..En yritä sanoa, että se loukkaantuminet tuo sinut mieleeni van se Colomban kovuus työssään ja hänen lämmin suhtautuminen työkaveriinsa.
Ei heillä ole seksiä kuitenkaan.
Olet kuin suklaalla kuorrutettu jätski, kova kuori ja pehmeä sisältä.Mutta siis täh? Emmä ole kova...saisin ollakin..mutku en ole..
Olet kuin suklaalla kuorrutettu jätski, kova kuori ja pehmeä sisältä.
Toisto on opintojen äiti.Kyll mää sen jo yhelläkin viestillä oisin uskonut että sää olit tosissas...
Seli seli napu napu pipi pipi papu papu!!Ja jos totta puhun niin toi oli tekninen häiriö.
Tietokoneet joskus tekee mitä niit huvittaa.