Kahden miehen loukussa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Itteasiassa uskallan väittää, että korkeastikoulutetuissa tätä huumeiden viihdekäyttöä on suhteellisen paljonkin. Yleensä vain hallitsevat homman paremmin.

Rikosrekisteri? Mistä aloittaja tietää, että tällä miehellä sellainen on. Ja milaisista rikoksista?
Saahan sitä väittää, mitä mieleen juolahtaa. Se on sitten eri asia, mikä todellisuus on.

Enivei, ap:lle tekisi hyvää olla vähän aikaa ihan vain yksin ja miettiä, mitä oikeasti elämältä haluaa.
 
Mikä muuten tekee herra nro 1:stä jotenkin hyvän?
Ei juo hirveesti? On työpaikka?

Anteeksi ny vaan mutta noi on vähän samanlaisia kriteerejä kuin että löysinpä ihanan miehen kun se ei hirveesti hakkaa ja osaa solmia kengännauhansakin itse.
 
vierailija
En haluaisi lasteni elämään miestä, joka käyttää laittomia huumeita. Vaikka sitten käyttäisikin harvoin mutta itsellä on niin kielteinen asenne huumeisiin, ettei tulis mitää. Eli vastaukseni kysymykseesi olisi että unohda molemmat ja etsi mies joka ei käytä huumeita ja alkoholiakin kohtuudella. Kohtuudella meinaan ettei joka viikonloppu tarvitse mennä juhlimaan ja kun silloin tällöin juo, niin ei tarvitse aina juoda itteää konttauskuntoon
 
vierailija
Ei naiset halua "kunnollista" miestä, jos sillä tarkoitetaan beta-miestä. Nainen haluaa rentun, pahan pojan, joka maalaa olemuksellaan sun pikkuhousuihin vesitaidetta :D
 
vierailija
Hra 1, on vähän sellainen, että on muita ihmisiä parempi, harva ihminen samalla viivalla hänen kanssaan, todella suosittu kuitenkin. Sosiaalinen.. Tekee ruokaa ja huomioi. Minulle saa hetkessä tunteen, että olen maailman ainoa nainen, mutta hetkessä taas tunteen etten kelpaa.

2:sta taas hieman vaikea sanoa vielä sen tarkempia. Mutta saa myös tuntemaan, että olen hänen nro 1. Saa minut nauramaan ja todella nopeasti saanut minut luottamaan ja tuntemaan oloni turvalliseksi. Huomioi myös paljon, ei välitä muiden mielipiteistä, suosittu ja sosiaalinen myös.

Herroissa nyt on se ero, että 2:nen esitellyt minut ylpeänä kavereilleen yms. Ja ykkönen taas piti minut vähän piilossa muilta, harvoille esitteli.

Mutta olen kutakuinkin nyt tehnyt päätökseni, että tämän "pahan pojan" otan. Jos teen elämäni virheen niin sitten teen. Kuitenkin sen ajan mitä nyt olemme olleet tekemissä saa hän minut niin hyvälle tuulelle ja onnelliseksi etten voi edes ymmärtää. Tämän miehen ystävätkin ihmetteli meitä miten voi jotku sopia toisilleen niin paljon ja kuinka onnellisilta voi näyttää.

Ja vaikka nyt saa vähän väärän kuvan herra 1:stä, kun niin paljon negatiivisia asioita hänestä nyt sanonut.. On hänessä paljon hyvääkin ja hän opettanut minulle paljon, toivon hänelle kuitenkin pelkkää hyvää kaikesta huolimatta.
 
vierailija
Ei tsiisus. Et kai tosissasi edes harkitse päästäväsi kumpaakaan narkkaria lastesi elämään.
Mulle huumeiden viihdekäyttö on ihan ok, tiedän ettei kaikki näin ajattele, mutta ihan sama. Eriasia jos käyttää päivittäin tai piikittää.
Mitä rikosrekisteriin tulee niin, kuten joku jo sanoi; meillä kaikilla on menneisyys. Se, että joskus tehnyt typeryyksiä ei oikeuta ikuiseen leimaan otsassa.

Minun elämääni ei kumpikaan kuulu, ei huumeet eikä rikokset. Jos minulla kumpaakaan taustaa olisi, en olisi nykyisessä työssäni. Vaikkakin tiedän tältäkin alalta monta jotka käyttävät viihdekäytössä muutakin kuin alkoholia.

Ap
 
vierailija
Mulle huumeiden viihdekäyttö on ihan ok, tiedän ettei kaikki näin ajattele, mutta ihan sama. Eriasia jos käyttää päivittäin tai piikittää.
Mitä rikosrekisteriin tulee niin, kuten joku jo sanoi; meillä kaikilla on menneisyys. Se, että joskus tehnyt typeryyksiä ei oikeuta ikuiseen leimaan otsassa.

Minun elämääni ei kumpikaan kuulu, ei huumeet eikä rikokset. Jos minulla kumpaakaan taustaa olisi, en olisi nykyisessä työssäni. Vaikkakin tiedän tältäkin alalta monta jotka käyttävät viihdekäytössä muutakin kuin alkoholia.

Ap
Erittäin hyvin sanottu. Kaikki.

Itse olen 43-vuotias mies, jolla ei mitään huumetaustaa ole, mutta puolittainen alkoholisti olin 20 vuotta. Toki siinä jotain huumeitakin tuli vedettyä, mutta pelkkä sivujuonne niiden käyttö oli. Pääsin jonninmoiselle elämänuralle n. 35 v. Sen jälkeen alkoholi vielä vahvana elämässä vuosia, tosin koko ajan käyttö vähentynyt. Ehkä 40v aloin olemaan siinä tilanteessa, että juominen alitti keskiverto suomalaisen. Pääsyy isyys.
 
vierailija
Älä ota kumpaakaan! Lapset menee aina miesten eelle, joten herra nro 1 ei sovi silloin kuvioon! Ja äitinä haluat suojella lapsias niin kuin leijonaemo kaikelta pahalta, silloin herra nro 2. huumeita käyttävänä lentää ulos niin kuin leppäkeihäs! Minusta tässä ei ollutkaan ongelmaa... Hei, tsemppiä ja eti joku kolmas vaihtoehto!
 
vierailija
Mun täytyy tähän sanoo sen verran että kun tapasin mun mieheni 10vuotta sitten, se ei ollut saanut vielä oikeaa dg , ja käytti alkoholia, ilmeisesti kannabista (tästä en tiennyt, ennenkuin vuosia myöhemmin), tupakoi. Mutta oli tosi kiltti mies, vaikkakin hukassa ja vakavasti psyykkisesti sairas,
Yritti "napeilla" itsemurhaa monta kertaa.
Ja muutenkin.

Mutta kun sai sairauteen oikean hoidon , jäi alkoholi kuin seinään, samoin (kannabis,vaikka tätä en tajunnut sen ees käyttävän), tupakankin jätti 2 vuotta sitten.

Näin "pahasta pojasta 21v" , tuli tunnollinen perheen isä ja yhtälailla raivoraitis niinkuin minäkin.

Mutta on myös sellainen kokemus player miehestä, että se piilotteli suhdettamme, koska halusi pitää tiet avoinna muiden akkohen sänkyyn. Yksi tälläinen pyöritti mun lisäksi toista naista samaan aikaan
 
vierailija
Erittäin hyvin sanottu. Kaikki.

Itse olen 43-vuotias mies, jolla ei mitään huumetaustaa ole, mutta puolittainen alkoholisti olin 20 vuotta. Toki siinä jotain huumeitakin tuli vedettyä, mutta pelkkä sivujuonne niiden käyttö oli. Pääsin jonninmoiselle elämänuralle n. 35 v. Sen jälkeen alkoholi vielä vahvana elämässä vuosia, tosin koko ajan käyttö vähentynyt. Ehkä 40v aloin olemaan siinä tilanteessa, että juominen alitti keskiverto suomalaisen. Pääsyy isyys.
Ei ole huumetaustaa, mutta huumeitakin tuli vedettyä. Tämä kertookin jo kaiken narkkarien aivotoiminnasta.
 
  • Tykkää
Reactions: pilipali

Yhteistyössä