Hra 1, on vähän sellainen, että on muita ihmisiä parempi, harva ihminen samalla viivalla hänen kanssaan, todella suosittu kuitenkin. Sosiaalinen.. Tekee ruokaa ja huomioi. Minulle saa hetkessä tunteen, että olen maailman ainoa nainen, mutta hetkessä taas tunteen etten kelpaa.
2:sta taas hieman vaikea sanoa vielä sen tarkempia. Mutta saa myös tuntemaan, että olen hänen nro 1. Saa minut nauramaan ja todella nopeasti saanut minut luottamaan ja tuntemaan oloni turvalliseksi. Huomioi myös paljon, ei välitä muiden mielipiteistä, suosittu ja sosiaalinen myös.
Herroissa nyt on se ero, että 2:nen esitellyt minut ylpeänä kavereilleen yms. Ja ykkönen taas piti minut vähän piilossa muilta, harvoille esitteli.
Mutta olen kutakuinkin nyt tehnyt päätökseni, että tämän "pahan pojan" otan. Jos teen elämäni virheen niin sitten teen. Kuitenkin sen ajan mitä nyt olemme olleet tekemissä saa hän minut niin hyvälle tuulelle ja onnelliseksi etten voi edes ymmärtää. Tämän miehen ystävätkin ihmetteli meitä miten voi jotku sopia toisilleen niin paljon ja kuinka onnellisilta voi näyttää.
Ja vaikka nyt saa vähän väärän kuvan herra 1:stä, kun niin paljon negatiivisia asioita hänestä nyt sanonut.. On hänessä paljon hyvääkin ja hän opettanut minulle paljon, toivon hänelle kuitenkin pelkkää hyvää kaikesta huolimatta.