The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
enkä mä ilmeisesti milloinkaan muista ostaa muistitikkua tai ulkoista muistia. :oops:
Mulla on ihan sama ongelma muistin kanssa..harmittaa vietävästi kun sitten vanhojen koneiden mukana on mennyt paljon hyviä kuvia, videoita ja muistoja lasten lapsuusajoilta ja edesmenneistä lemmikeistä...

Toisaalta, jos kahdensadan halpiskone kestää pari vuotta niin miksi edes nähdä päivittämisen vaivaa. Yli neljää vuotta ei kuitenkaan viidensadan läppärikään (mun käytössä) kestä.
Mä oon miettinyt vakavasti ostavani seuraavaks koneeks jonkun vähän paremman läppärin, en vaan oikein tiiä millanen ois paras. Jotkut sanoo että sellanen ois parempi kuin pöytäkone ja toiset taas hehkuttavat pöytäkoneitten puolesta. Läppäri antais kyllä enemmän vapautta siirtyä vaikka sohvalta lattialle tai sängylle tai mihin vaan on tarve, eikä tarvis olla sidoksissa siihen paikkaan missä pöytäkone jöpöttää.
 
Mulla on ihan sama ongelma muistin kanssa..harmittaa vietävästi kun sitten vanhojen koneiden mukana on mennyt paljon hyviä kuvia, videoita ja muistoja lasten lapsuusajoilta ja edesmenneistä lemmikeistä...


Mä oon miettinyt vakavasti ostavani seuraavaks koneeks jonkun vähän paremman läppärin, en vaan oikein tiiä millanen ois paras. Jotkut sanoo että sellanen ois parempi kuin pöytäkone ja toiset taas hehkuttavat pöytäkoneitten puolesta. Läppäri antais kyllä enemmän vapautta siirtyä vaikka sohvalta lattialle tai sängylle tai mihin vaan on tarve, eikä tarvis olla sidoksissa siihen paikkaan missä pöytäkone jöpöttää.

Noi ovat niiiiiiiiiiiin vaikeita!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Mitä olet poltellut tänään?
Tuohan ei liittynyt mitenkään tohon mun viestiin jossa lähinnä ihmettelin että Kouvolan kaupunki itse lietsoo vanhoja "betonihelvetti, kouvostoliitto" -juttuja.
Ai, en katsonut niitä videoitakaan. En siedä mitään polttelijoita, en edes nuuskaa roskiksessa, se etoo hirveästi:sick:
Mut se kalastusasia olis kiinnostanut, ottikalenteriksi moni sanoo. Tuo toinen harmaa saattaa olla Softykin, kun se on viimeaikoina kysellyt itseltään harmaana kaikenlaista:D - itse vielä kertoi sen, mut ehkä sitä ei heti huomaa aina:whistle:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä