Kuka avaisi mulle tän iltalehden jutun?

vierailija

Että mikä tää uusi hittidieetti on?
Ei kiinnosta. Lihavuusprofessori kertoi jossain ohjelmassa, että lihavuus johtuu suolistohormoneista. Lääke auttaa saavuttamaan kylläisyyden tunteen.
 
vierailija
"Dieetti on nimetty Human Being Dietiksi. Human being tarkoittaa ihmistä tai ihmisolentoa.

Sitä hehkutetaan erityisesti somealusta Instagramissa.

Human Being Diet eli HBD on britannialaisen ravitsemusasiantuntija Petronella Ravenshearin luomus, ja hän esittelee sitä samannimisessä kirjassaan.

Teos ilmestyi ensimmäisen kerran vuonna 2018, ja siitä on viime vuonna julkaistu toinen, uusittu painos.

Tämä on nostanut menetelmän jälleen brittimedian otsikoihin. Kirjaa ei ole suomennettu."


Kovin tuntuu olevan tarkat säännöt dieetissä, mutta pohjimmiltaan kyseessä on vähähiilihydraattinen ja vähäkalorinen ruokavalio.

"Britanniassa kehitetty Human Being Diet on kerännyt ympärilleen vannoutuneita kannattajia sosiaalisessa mediassa. Se perustuu ruokavalion tiukkaan rajoittamiseen, hiilihydraattien karsimiseen ja vähintään viiden tunnin ateriaväleihin.

Varsinkin dieetin alkuvaiheessa energiansaanti on hyvin niukkaa."
 
vierailija
Kiitos!

Ei tää sitten sovi mulle, jos siinä pihistellään. Mää tarttisin sellaisen ruokavalion, missä voisi syödä niin paljon kuin haluaa ja napostella myös....kun joku tekisi listan niistä ruoka-aineista mitä voi syödä paljon ja silti laihtua. No kaipa ne on vihreä salaatti ja kurkku?
 
vierailija
Kiitos!

Ei tää sitten sovi mulle, jos siinä pihistellään. Mää tarttisin sellaisen ruokavalion, missä voisi syödä niin paljon kuin haluaa ja napostella myös....kun joku tekisi listan niistä ruoka-aineista mitä voi syödä paljon ja silti laihtua. No kaipa ne on vihreä salaatti ja kurkku?
Porkkana varmaan myös. Tee isoja salaatteja, mukaan proteiiniia, se pitää nälkää. Toi dieetti kuulostaa aika samalta kuin paleo
 
vierailija
Kiitos!

Ei tää sitten sovi mulle, jos siinä pihistellään. Mää tarttisin sellaisen ruokavalion, missä voisi syödä niin paljon kuin haluaa ja napostella myös....kun joku tekisi listan niistä ruoka-aineista mitä voi syödä paljon ja silti laihtua. No kaipa ne on vihreä salaatti ja kurkku?
Kaaleja keittoina, wokkeina, paistoksina, patoina ja laatikkoina. Vähärasvaista jauhelihaa, broilerin lihaa ja kalaa sekä kananmunaa. Kelta-, puna- ja valkosipulia. Porkkanaa, punajuurta, munakoisoa, kesäkurpistaa. Neitsytoliiviöljyä, naturel saksanpähkinää ja mantelia. Tomaattia, paprikoita, tuoreyrttejä.
 

Yhteistyössä