The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Marjakeiton makeuttaminen.
Jos sulla on kaapissa,siirappia, appelsiininkukkahunajaa ja tummaa ruokosokeria,mitä käyttäisit ?
Ja ei en lähe kauppaan enää ostamaan mittää. :D
 
vierailija
Täytyy alkaa suunnittelemaan sitten...vhh nyt ei ole ees mikään hankala ruokavalio, ittelleni heikoin linkki ois varmaan se ettei söis salmiakkia enää aikaan...
Eipä tossa(kaan) hirveen fanaattinen tarvitse olla.
Jos vähän kerrassaan karsii ittelleen sopimattomia ruoka-aineita pois niin ei se sitä tarkoita, etteikö vois silloin tällöin ja huvittaessa syödä drakulapillereitä tai suklaatia. Tai lakujätskiä.

Naisista tulee käsittämättömän huonotuulisia jos ne ei saa kukkia ja suklaatia. Tai lakujätskiä ja salmiakkia.
Aina on huano juttu jos nais-otus alkaa suhtautua ruokavalioonsa fanaattisesti!
Siinä on vaarassa mies-otuksen oikeus pyttipannuun ja olueen jotka on saavutettuja etuja joista mies-otus ei mielellään tingi. Ei edes naisen vuoksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Eipä tossa(kaan) hirveen fanaattinen tarvitse olla.
Jos vähän kerrassaan karsii ittelleen sopimattomia ruoka-aineita pois niin ei se sitä tarkoita, etteikö vois silloin tällöin ja huvittaessa syödä drakulapillereitä tai suklaatia. Tai lakujätskiä.
Totta turiset veikkonen, mutta mä olen luonteeltani aika mustavalkonen ja siitä on hirveen hankala päästä irti...:oops:
 
Totta turiset veikkonen, mutta mä olen luonteeltani aika mustavalkonen ja siitä on hirveen hankala päästä irti...:oops:
Juu, olen huomannut.
Minähän en koskaan ole mitenkään mustavalkoinen vaan ainoastaan jompikumpi. Niin ja aina oikeassa.

Vaikka joskus minunkin olis terveellistä vähän löysätä nutturaa ja olla joskus suvaitsevampi ja sallia itseni olevan joskus väärässä kunhan ei vielä tämän elämän aikana.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä