Verenluovutus ja hemoglobiini

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko kellään käyny niin että parin verenluovutus - kerran jälkeen ois hemoglobiini laskenu? Parikymmentä pykälää esim. Jos ei oo syöny niitä sieltä annettuja rautatabletteja :/ Nyt on aloitettu. Luovutukset ollu 3 kk välein
 
vierailija
En ole koskaan luovuttanut verta. En kuitenkaan missään tapauksessa ottaisi niitä rautatabletteja. Ainakin siinä yhdessä on natriumlauryylisulfaattia, josta tulee aftoja limakavoille. Ei ne muuten ilmaisia ole koskaan, tiesit kai?
 
vierailija
Kuinkahan paljon mun hb oiskaan jos en söisi rucolaa.
Yksittäistapaus. Voit luovuttaa enemmän verta, mut ei siihen mitään rautatablettia pidä kenenkään syödä! Mun miehellä putosi hemppa, kun innostui laihduttamaan ja lähtihän sillä 3 kk:n aikana kauheesti, mut se hemppa putosi kai vihannesten takia, kun niitä meni niin hirveesti. Muulloin ei ole koskaan ollut alhaalla eikä ole mitään sairauksia eikä lääkityksiä, ei edes vitamiineja. Sitä ei edes ajokorttitarkastuslääkäri meinannut uskoa, jota kyllä ihmeteltiin, miten muka ei voi olla totta:LOL::geek:
 
vierailija
Yksittäistapaus. Voit luovuttaa enemmän verta, mut ei siihen mitään rautatablettia pidä kenenkään syödä! Mun miehellä putosi hemppa, kun innostui laihduttamaan ja lähtihän sillä 3 kk:n aikana kauheesti, mut se hemppa putosi kai vihannesten takia, kun niitä meni niin hirveesti. Muulloin ei ole koskaan ollut alhaalla eikä ole mitään sairauksia eikä lääkityksiä, ei edes vitamiineja. Sitä ei edes ajokorttitarkastuslääkäri meinannut uskoa, jota kyllä ihmeteltiin, miten muka ei voi olla totta:LOL::geek:
Ei sitä verta saa luovuttaa määräänsä enempää vaikka mikä olisi
 
vierailija
Hei, siis kuinka yhdessä ketjussa voi olla näin paljon virheellistä tietoa, oikean tiedon kumoamista ja silkkaa humpuukia? Jos ttää on kansan älykkyyskeskiarvo niin ei hyvältä näytä!
 

Yhteistyössä