The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Päivää kettinkiin.
Asioita hoideltu, kaffia juotu ja tänään oli rokkapäivä.

Tupakkiostoksilla ollessani lähikauppa alkoi yllättäen jakaa jauhelihaa ilmaiseksi!
Sain mukaani kaksi pakettia, eli 800g Atrian naudanjauhelihaa ihan yllättäen. Tänään vimonen käyttöpäivä mut paistoin ja laitoin pakkaseen. Hyvä toi uusi pakkaus muuten.

Ilmaiskirjasaaliina Galbraithin Pahan polku ja Lagercrantzin Se mikä ei tapa, eli jatko-osa Larssonin Millenium-sarjalle.

Ihan hyvä päivä tästä vielä tulee.
Eikö Tex Willerit enää kiinnosta?
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Iltaa nyt vaan. Minulla on ihmetys päällä. Olen kyllästynyt tuohon omaan kellarikuntosaliin ja päätin mennä oikein maksulliseen härveliparatiisiin. Ja aina vaan ne siellä olevat miehet on vaatteiltaan kuin seinästä revittyjä peikkoja. Risoja lyhythihaisia t-paitoja ja lököttävät ns. salihousut. Ai kauhistus sentään. Naiset taas aina vaan kireimmissä asuissa. Tiukkaakin tiukempaa toppia ja joka poimuun painuvia leggareita. Taidan pysyä kellarissa.
 
Iltaa nyt vaan. Minulla on ihmetys päällä. Olen kyllästynyt tuohon omaan kellarikuntosaliin ja päätin mennä oikein maksulliseen härveliparatiisiin. Ja aina vaan ne siellä olevat miehet on vaatteiltaan kuin seinästä revittyjä peikkoja. Risoja lyhythihaisia t-paitoja ja lököttävät ns. salihousut. Ai kauhistus sentään. Naiset taas aina vaan kireimmissä asuissa. Tiukkaakin tiukempaa toppia ja joka poimuun painuvia leggareita. Taidan pysyä kellarissa.
Mutta ethän sä mee sinne toisia tiirailemaan vaan kuntoilemaan?
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Fantzu
Iltaa nyt vaan. Minulla on ihmetys päällä. Olen kyllästynyt tuohon omaan kellarikuntosaliin ja päätin mennä oikein maksulliseen härveliparatiisiin. Ja aina vaan ne siellä olevat miehet on vaatteiltaan kuin seinästä revittyjä peikkoja. Risoja lyhythihaisia t-paitoja ja lököttävät ns. salihousut. Ai kauhistus sentään. Naiset taas aina vaan kireimmissä asuissa. Tiukkaakin tiukempaa toppia ja joka poimuun painuvia leggareita. Taidan pysyä kellarissa.
Sellaisia he ovat. Mulla on ollut salilla tavallinen t-paita ja sellaset ohuet suorat housut.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä