Joo oli ikäväAnteeksi jos olen laiminlyönyt teitä
Oliko ikävä?
Joo oli ikäväAnteeksi jos olen laiminlyönyt teitä
Oliko ikävä?
Oon kuullu kolomen minuutin munista, mutta sulla on kolomen tunnin munat, niinkö?Munankarvojen leikkuu päivä tai noh ilta, toimeen siis. Palaan noin klo 23:12, isot munat
Munankarvojen leikkuu päivä tai noh ilta, toimeen siis. Palaan noin klo 23:12, isot munat
Onko sulla strutsin munan kokoset sitten ku nuin nuin pitkään menee ?
Äh,pitikin kysyä " läimäyttää ohtaa"Em mää tiedä, mutta teen perusteellista työtä
Leikkaan myös perskarvat
Äh,pitikin kysyä " läimäyttää ohtaa"
Senkun kysyt Eri asia vastaanko mitäänMinulla olisi yksi kysymys, mutta en tiedä saanko kysyä sitä, joten kysyn, että saanko kysyä sen?
Huomasin juuri, että kysymyksiä olikin enempi, ainakin kaksi, mutta vain yhteen haluaisin vastauksen, siis tällä hetkellä. Meni vaikeaksi taas
Vastaat tietenkin helpompaan, tässä pelissä ei ole voittajia
Senkun kysyt Eri asia vastaanko mitään
Katsoiko muut?Jatkanpa tähän, kun katsoin aamutv:n uusinnan äsken ja siitä Sirpa Jalkasen haastattelusta oli leikattu pois se tärkein kohta. Tuohan ei ole uutta ollenkaan: kerran ohjelmatiedoissa luki et olis GM.aiheesta oma jakso, mut mitään siihen viittaavaa ei tullutkaan
Monesti on niin, et ei tule koko päivänä mitään, mitä siinä suorassa lähetyksessä oli. No, katson, vaihtavatko sen, kun ehdin vihjaista asiasta. Se olennaisin ruokapätkä jätettiin tahallaan pois! Katsoitko Roosa sitä eilen?
Yritän etsiä muualta, mut enhän voi tietää, mikä voisi olla sitä, Tämäkö?Katsoiko muut?
"Faecalibacterium prausnitzii is considered as one of the most important bacterial indicators of a healthy gut. It is the dominant member of Clostridium leptum subgroup accounting 45% of the total gut microbiota in healthy humans (Lay et al., 200 5; Flint et al., 2012).
The health-beneficial effects of F. prausnitzii stem from its ability to produce butyrate, which favora bly modulates intestinal immune system, oxidative stress and colonocyte meta bolism (Hamer et al., 2008; 2009).
In addition, F. prausnitzii has been shown to secrete anti-inflammatory compounds, such as salicylic acid to its surrounding environment (Miquel et al., 2015; Quevrain et al.,2015).
Besides,F. prausnitzii produces a microbial anti-inflammatory molecule, MAM protein with anti-inflammatory properties that is suggested to
alleviate colitis in vivo and to decrease activation of nuclear factor-κB signaling (Quevrain et al., 2016 ).
Recently, a number of studies have associated a decreased abundance of this bacterium in the gut with several human diseases.
Among others, the low levels of F. prausnitzii have been detected in inflammatory bowel disease, celiac disease, obesity and diabetes
(reviewed in Miquel et al., 2013), all of which are characterized either by food intolerance, inadequate calorie intake and/or abnormal energy metabolism.
As a proof of its anti-inflammatory properties, F. prausnitzii strain A2-165 has been shown to reduce colitis and inflammatory bowel disease in a mouse model (Sokol et al., 2008; Rossi et al., 2016).
Similarly, F. prausnitzii A2-165 increased ovalbumin-specific T-cell proliferation and reduced the number of IFN-γ + Tcellsin vitro (Rossi et al., 2016).
In addition, we have found in humans that hepatic fat content 45% was associated with low F. prausnitzii abundance and increased adipose tissue inflammation independent of weight (Munukka et al., 2014).
Hepatic fataccumulation may lead to nonalcoholic fatty liver disease that is the hepatic manifestation of the metabolic disorders and highly frequent in obese individuals (Pereira et al., 2015)."
Ranteen leikkaukseen tarvitaan erikseen käsikirurgi, eikä se varmaankaan mikään tähystysleikkaus ole.Ai leikkaus ?
No juu,kun tietäis ees tuleeko leikkaus vai ei
Huomenta! Kerkesin sentään nukkua 5 tuntia, mut sit löysin tuon. Se on osa sitä mikä pätkästiin pois aamutelkkarin lähetyksestä
Sinulla se aina on jotain pitäisikö alkaa harrastaa liikuntaa ja pitä itsestään huoli niin ei tulisi jumeja ja muuta.Huomenta, tämä aamu alkoi hienosti. Pesulla ollessa vasemmalta puolelta läheltä niskaa lihas venähti. Mulla on selässä pahoja lihasjumeja niin ei se paljoo tarvinnut. Sirdaludia ja buranaa naamaan. On kova kipu ja vaikea liikkua.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/03/19/naprapaatti-osteopaatti-vai-kiropraktikko-minka-lajin-manipulaatiosta-kannattaaHuomenta, tämä aamu alkoi hienosti. Pesulla ollessa vasemmalta puolelta läheltä niskaa lihas venähti. Mulla on selässä pahoja lihasjumeja niin ei se paljoo tarvinnut. Sirdaludia ja buranaa naamaan. On kova kipu ja vaikea liikkua.
En välitä. Mä katsoin tuon aamulla. Mulle ei ole tehty mitään hoitoja.https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/03/19/naprapaatti-osteopaatti-vai-kiropraktikko-minka-lajin-manipulaatiosta-kannattaa
Älä Softy välitä tuosta räkyttäjästä. Aamutelkkarissa oli, et kaikki hoidot ovat olleet selänhoidossa vääriä, ne leikkaukset ym
https://yle.fi/uutiset/3-10126417En välitä. Mä katsoin tuon aamulla. Mulle ei ole tehty mitään hoitoja.
Käsketty syömään särkylääkkeitä kun koskee. Eipä ne paljo auta. Otan vain silloin kun en pysty liikkumaan kipujen takia.
Joo, katsoin tuon.https://yle.fi/uutiset/3-10126417
No sun nyt täytyy mennä naprapaatille kun se auttaa, tarkoitin.
Ei saa sekoittaa noita asioita. Tarkoitin tuota uutista...