The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Lataamoissa näköjään on nykyään netti käytössä. Kaikkien kovasti arvostama paula on kertonut ettei omista konetta tai nettiä. Kumminkin 24 h spämmää palstalle linkkejä. Ei kirjastotkaan aina auki ole.
Linkki riittää ihan hyvin. Muut laittaa kokonaisia juttuja. Kirjastoissa ei tuu käytyä, kun ostan kaikki kirjat. Mun puolesta muut vois laittaa enemmän asiaa, mut ei se mulle kuulukaan. Ei tämä silti mun kone ole. Jos olis enemmän rahaa, en silti näihin värkkeihin laittaisi. Makuasioita vaan.
 
vierailija
Lataamoissa näköjään on nykyään netti käytössä. Kaikkien kovasti arvostama paula
Tätä voisi varmaan kuvata joksikin lataamoksi, kun ei ole ääntä missään, jos ei sitä itse järjestä:LOL:
https://kaksplus.fi/threads/hiusrajan-nousu-ja-kaljuuntuminen.2505946/#post-31873448
Tuossa on asiaa sullekin, vaikka enhän tiedä, kuinka paksu ponnari sulla on(y)
En ole koskaan aikaisemmin kuullut, et olisin jonku arvostama, mutta täällä on useampi kaima ollut, olen huomannut.
 
vierailija
Niin, aina pitää tarkistaa, kun muuttavat niitä tai sit tajuavat et joku on puuttunu... Tai vaadittu korjaamaan, mut ei niistä oikeesti kukaan vastaa.
Jatkanpa tähän, kun katsoin aamutv:n uusinnan äsken ja siitä Sirpa Jalkasen haastattelusta oli leikattu pois se tärkein kohta. Tuohan ei ole uutta ollenkaan: kerran ohjelmatiedoissa luki et olis GM.aiheesta oma jakso, mut mitään siihen viittaavaa ei tullutkaan:mad:
Monesti on niin, et ei tule koko päivänä mitään, mitä siinä suorassa lähetyksessä oli. No, katson, vaihtavatko sen, kun ehdin vihjaista asiasta. Se olennaisin ruokapätkä jätettiin tahallaan pois! Katsoitko Roosa sitä eilen?
 
vierailija
Jatkanpa tähän, kun katsoin aamutv:n uusinnan äsken ja siitä Sirpa Jalkasen haastattelusta oli leikattu pois se tärkein kohta. Tuohan ei ole uutta ollenkaan: kerran ohjelmatiedoissa luki et olis GM.aiheesta oma jakso, mut mitään siihen viittaavaa ei tullutkaan:mad:
Monesti on niin, et ei tule koko päivänä mitään, mitä siinä suorassa lähetyksessä oli. No, katson, vaihtavatko sen, kun ehdin vihjaista asiasta. Se olennaisin ruokapätkä jätettiin tahallaan pois! Katsoitko Roosa sitä eilen?
Päätön, nouse ylös katsomaan, miten ne suorissa lähetyksissä sanoo ja sit katsot arenalta uudelleen:whistle:(y)

Tuota ohjelmaa ei enää tule. Mut niinku sanoin, se Trumanshow on totta:D
 
Huomenta. Mukavaa päivää.
Vapaapäivä ja mä herään puoli kaheksan vaikka olis saanu nukkkua pitempään.
 
Vitsit, kun on kylmettynyt olo aina vaan. Eikä tuo lapsen yskäkään kuulosta kovin terveeltä. Sairasta porukkaa.
Mulla on kuumeinen olo ja maanantainakin paleli niin pahasti, että jouduin olemaan kahden lämpimän viltin alla ja silti tuntui kylmältä. Onneksi tuo vanhempi koira ymmärtää minun ahdingon ja tulee yleensä makaamaan selän taakse, selkä selkää vasten :D
 
Fantzu
Multa otettiin virtsanäyte. :rolleyes:




  • Noninvasiivista testiä käytetään, jos gastroskopiaa ei tehdä.
  • Taulukossa 1 esitetään yleisimmin käytössä olevien helikobakteeri-infektion toteamismenetelmien herkkyys, tarkkuus ja niiden käytössä huomioitavia tekijöitä.
    • Suositeltavia noninvasiivisia testejä ovat 13C-ureahengitystesti ja ulosteen antigeenimääritys.
 
vierailija
Multa otettiin virtsanäyte. :rolleyes:




  • Noninvasiivista testiä käytetään, jos gastroskopiaa ei tehdä.
  • Taulukossa 1 esitetään yleisimmin käytössä olevien helikobakteeri-infektion toteamismenetelmien herkkyys, tarkkuus ja niiden käytössä huomioitavia tekijöitä.
    • Suositeltavia noninvasiivisia testejä ovat 13C-ureahengitystesti ja ulosteen antigeenimääritys.
Ei kiinnosta sun kusinäytteet.
 
Tuli käytyä kirjastossa ja cittarilla.
Hirvee tuuli. :unsure:

Ai niin soitin tk:n. Lääkäri soittaa tiistaina siitä rannekanavan hoidosta.
 
Fantzu
Kiitos, joo, oon ollut poissa kauan. En tiedä mistä heloko määritetään ut nyt on monen tulokset vaihtuneet, on ollut uutisissa, muissakin eikä vain niissä mitä olen laittanut. Digitalisaato on melkoinen ruletti nykyään.
Luitko mun viestin? Heliko todetaan paskasta. Mulla bakteeri löydettiin kusesta. Eli ei ole voinut vaihtua. Purkissa on aina nimi ja sos.tunnus.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä