Yritin pitkästä aikaa lukea 10 sivua taaksepäin. Kävi nopeesti kun hyppi Paulan luennot yli.
Niin, Kaisin mies säälitti niin kauheesti, piti edes yrittää selventää asioita. Eihän ne sulle olleetkaanYritin pitkästä aikaa lukea 10 sivua taaksepäin. Kävi nopeesti kun hyppi Paulan luennot yli.
Huomasitko, et sun jääkaapissa on karrageenijuomaa? Ei se vaiva parane, jos sellaista käytät. Vai sun mieskö sitä käyttää?Juu,varmasti.
Oottavan aika on vaan pitkä
Sama tuli taas kerran mieleen.Onpas täällä paskoja ihmisiä. Ei voi muuta sanoa.
Mitä juttuja se on sitten kertonut?Epäilemättä vihaavat punapään juttujen pohjalta häntä. On vähän kertonut muutamalle neitokaiselle mielipiteitään ym. tietoa Ellusta ja toinen näistä neitosista levitteli juttuja ympäriinsä. Vanhaa tietoahan tuo on jo, mutta kertoo paljon punanutusta ihmisenä.
Nostin sen viestiketjun. Eipä siitä tarvikaan tykätä, mut ihan aiheellinen oli se mun huoli Kaisan miehestä. Eikö hän näe lukea tuoteselosteitaHuomasitko, et sun jääkaapissa on karrageenijuomaa? Ei se vaiva parane, jos sellaista käytät. Vai sun mieskö sitä käyttää?
Mut vanhoja viestejä löytää täältä:omaa tyhmyyttäen avuksi käyttänyt mikkihiiri joutui poistumaan palstalta, ei tiedä kuka on mitäkin sanonut mutta joku syyllinen on löydettävä kun omaa virhettä ei voi myöntää.
Koko palstan etusivusta selvis pikavilkaisulla jokainen joka ei osaa kiinaa.Yritin pitkästä aikaa lukea 10 sivua taaksepäin. Kävi nopeesti kun hyppi Paulan luennot yli.
Mutta eihän krut tehnyt mitään pahaa?omaa tyhmyyttäen avuksi käyttänyt mikkihiiri joutui poistumaan palstalta, ei tiedä kuka on mitäkin sanonut mutta joku syyllinen on löydettävä kun omaa virhettä ei voi myöntää.
Perkele. Tilasin jo näöntarkastuksen kun tuumasin että nyt tarttee uudet lukulasit, en ymmärrä mitäänKoko palstan etusivusta selvis pikavilkaisulla jokainen joka ei osaa kiinaa.
Haista paska,ei tarvia mun miestä sääliä.Niin, Kaisin mies säälitti niin kauheesti, piti edes yrittää selventää asioita. Eihän ne sulle olleetkaan
Mä juon sitä kaurajuomaa itse,mies ei juo.Huomasitko, et sun jääkaapissa on karrageenijuomaa? Ei se vaiva parane, jos sellaista käytät. Vai sun mieskö sitä käyttää?
Kauhistus. Ihan tietoisesti haluat tulehduttaa ne ranteetHyvää huomenta kaikille muille,paitsi Paulalle.
Helmipuuroa kaurajuomaan tehtynä.
Painu helvettiin.Kauhistus. Ihan tietoisesti haluat tulehduttaa ne ranteet
Kiinnostavaa, mistähän niitä ohjeita olet saanutHaista paska,ei tarvia mun miestä sääliä.
Kyllä itse otetaan asioista selvää ja pidetään huolta sellaisesta ruokavaliosta,ettei tule oireita tai allergia pahene.
Lopeta nyt ! Älä sekaannu enää yhtään mun ja mieheni asioihin.Kiinnostavaa, mistähän niitä ohjeita olet saanut
minäkö tein?Mutta eihän krut tehnyt mitään pahaa?
Miksi sun täytyy tänne ne sapuskat kirjoittaa? Onko pakko?Lopeta nyt ! Älä sekaannu enää yhtään mun ja mieheni asioihin.
Älä kirjoita tai vastaa mulle mitään.
Toivottavasti tuleePaleleeeee!
Odotan niin kesää, tuleehan kesä?! Pliispliispliis!
Mahtaako teistä enää kukaan tietää mitä on tehty ja kuka on tehnyt? Toivottavasti ainakin joku kertoi koko totuuden sille, jota koko keissi edes koski.minäkö tein?
Joo,on ihan pakko.Ei vissiin ole kielettyä.Miksi sun täytyy tänne ne sapuskat kirjoittaa? Onko pakko?