Mies on ollut naimisissa seksinuken kanssa jo 17 vuotta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Seksuaalinen ylivalta ei tarkoita tuota. Se tarkoittaa että toinen sukupuoli saa aina ja kaikkialla, missä ja mitenkä vaan ja toinen sukupuoli taas ei saa. Syyksi saamattomuudelle sanotaan, että "homma ei pelaa" tai "molemmat ei halua". Niinpä niin. Se on sitä seksuaalista ylivaltaa. Läski, tyhmä ja laiska nainen saa seksiä halutessaan. Läski, tyhmä ja laiska mies ei saa. Tästä on kyse seksuaalisessa ylivallassa.

Robotti sen voi muuttaa JA tulee aikanaan muuttamaan. Ja se samalla murtaa "piparin ylivallan". Eli se kaljaa kittaava sohvalla makaava hyväpalkkainen mies voi sanoa sille nätille kotirouvalle, että "no lähde menemään... kyllä mä pärjään".
Näkemyksesi ovat jostain nelkyt- luvulta...
 
Vaikka olisin sinkku niin viskaisin mokoman romun ikkunasta, vaikka se olis Ryan Goslingin näkönen.

Potkaisin sitä ensin niin että lentäis seinään, jäis varmaan nykimään siihen paikalleen ja hokemaan "I want to fuck you, I want to..."
 
No en mä tiedä miten ne on ohjelmoitu höpöttämään. :ROFLMAO:

Ja haluisin nähdä miten ne menee epäkuntoon kun vähän kaulimella sipaisisi.

Suomi-mies-versio robotista varmaan höpöttäisi: "Sullon messuhalli/Nyt akka kynnetään eli haarat auki välittömästi/Keritään vielä kattomaan kympin uutiset" jne.
missä sä tollasia olet oppinu puhumaan. :eek:
 
No en mä tiedä miten ne on ohjelmoitu höpöttämään. :ROFLMAO:

Ja haluisin nähdä miten ne menee epäkuntoon kun vähän kaulimella sipaisisi.

Suomi-mies-versio robotista varmaan höpöttäisi: "Sullon messuhalli/Nyt akka kynnetään eli haarat auki välittömästi/Keritään vielä kattomaan kympin uutiset" jne.
Onko sulla tollanen mielikuva suomalaisista miehistä?
 
Päätön ja poika:
Nooo ei suomalainen keskiverto mies ehkä noin puhu, mut mulle vaan tuli mieleen tältä palstalta ketju, jossa joku muistaakseni kysyi miten palstalaisten miehet kutsuu seksiin.

Joku vastas "Nyt haava auki!" :ROFLMAO::ROFLMAO::cry:
 
Päätön ja poika:
Nooo ei suomalainen keskiverto mies ehkä noin puhu, mut mulle vaan tuli mieleen tältä palstalta ketju, jossa joku muistaakseni kysyi miten palstalaisten miehet kutsuu seksiin.

Joku vastas "Nyt haava auki!" :ROFLMAO::ROFLMAO::cry:
Tässä maassa on vielä herrasmiehiäkin. Tätä palstaa kun lukee niin ne naiset jotka sellaisen ansaitsevat ovat kovin vähissä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Tässä maassa on vielä herrasmiehiäkin. Tätä palstaa kun lukee niin ne naiset jotka sellaisen ansaitsevat ovat kovin vähissä.
Mihin viittaat?
Eikö me ansaittaisi herrasmiestä (mun mies muuten on semmoinen)?

Ja siis, en mä nyt oikeaa miestä noin kohtelisi kuin robottia.
Mut miesrobotti on niin tyhmä laite että enemmän mulla on arjessa hyötyä leivänpaahtimesta kuin panorobotista.
 
No en mä tiedä miten ne on ohjelmoitu höpöttämään. :ROFLMAO:

Ja haluisin nähdä miten ne menee epäkuntoon kun vähän kaulimella sipaisisi.

Suomi-mies-versio robotista varmaan höpöttäisi: "Sullon messuhalli/Nyt akka kynnetään eli haarat auki välittömästi/Keritään vielä kattomaan kympin uutiset" jne.
Pitäskin ostaa sulle lahjaks sellanen manrobot ja kattoo kuin sä kohtelet sitä käytännössä:sneaky::barefoot:
 
Pitäskin ostaa sulle lahjaks sellanen manrobot ja kattoo kuin sä kohtelet sitä käytännössä:sneaky::barefoot:
Antaisin sille turpaan ihan enste.

Mä haukuin alhaisella ja rumalla tavalla tässä yks päivä navigaattorin naisen/naisäänen kun se sekoili kaupungissa ja johdatti mut harhaan. Mut en mä oikeeta naista haukkuisi niin.

Koneet on parhaimmillaan silloin kun ne ei yritä olla ihmisiä, vaan ovat vain koneita.
 

Yhteistyössä