Mies on ollut naimisissa seksinuken kanssa jo 17 vuotta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sinäkö saat? :sneaky::ninja::LOL::LOL: Fantzulta? :whistle::LOL::ninja::ROFLMAO:
miten joku mulle tuntematon henkilö tähän liittyy ja toiseksi vingut muissa ketjuissa että panen kaikkia palstalaisia. koita nyt päättää miten se asia menee?
(muista myös mainita että meitä on täällä monia) (y)
taitaa olla aika huonsti nuo sun omat saamiset kun pitää kytätä ja keksiä toisten panemisista jatkuvasti jotain kirjotettavaa.
 
  • Tykkää
Reactions: .....
vierailija
et toisaan tiedä kaikkea ja tiedostasi on 85% luuloja.
https://www.tamperelainen.fi/artikkeli/617939-muistisairaita-katoaa-tuhansia-vuosittain-asiantuntija-sunnuntaisuomalaiselle-jos
Omakohtaisia kokemuksia voi ihmetellä, kuten näön parantumista yksinkertaisen omatekemän ruoan avulla ja onpa kummasti muistikin alkanut toimimaan iän myötä, vaikka kaikki väittää, että se heikentyisi:whistle:

Taitaa muuten softy olla nyt vierailjana tässä yhtenä, kun olen ollut muualla:sneaky:
 
Fantzu
https://www.tamperelainen.fi/artikkeli/617939-muistisairaita-katoaa-tuhansia-vuosittain-asiantuntija-sunnuntaisuomalaiselle-jos
Omakohtaisia kokemuksia voi ihmetellä, kuten näön parantumista yksinkertaisen omatekemän ruoan avulla ja onpa kummasti muistikin alkanut toimimaan iän myötä, vaikka kaikki väittää, että se heikentyisi:whistle:

Taitaa muuten softy olla nyt vierailjana tässä yhtenä, kun olen ollut muualla:sneaky:
o_O
 
https://www.tamperelainen.fi/artikkeli/617939-muistisairaita-katoaa-tuhansia-vuosittain-asiantuntija-sunnuntaisuomalaiselle-jos
Omakohtaisia kokemuksia voi ihmetellä, kuten näön parantumista yksinkertaisen omatekemän ruoan avulla ja onpa kummasti muistikin alkanut toimimaan iän myötä, vaikka kaikki väittää, että se heikentyisi:whistle:

Taitaa muuten softy olla nyt vierailjana tässä yhtenä, kun olen ollut muualla:sneaky:
olin taas oikeassa.
 
Seksinukkejen suosio on eri asia kuin "avioliitot" tai suhteet nukkejen kanssa.
Ehkä ilmaisin epäselvästi, mutta tarkoitin sitä, että en usko ihmisen ja robotin välisten suhteiden yleistyvän, vaikka tekoäly millaisia harppauksia ottaisi.
Eipä noilla silikonimötköillä vielä mitään virkaa ole, mutta tulevaisuudessa, kun robotiikka kehittyy niin varmasti tulevat valtaamaan alaa. Tekoälyhän on jo nyt voittamaton työkalu eikä shakkimestareistakaan ole sen haastajaksi omassa lajissaan.

Itseään kehittävällä tekoälyllä ja täysin kustomoitavalla ulkonäöllähän robotti olisi aika voittamaton yhdistelmä.
Naisille tarkoitettuja seksirobotteja on jo myynnissä. En kuitenkaan usko niiden markkinoiden kasvavan kovin suureksi toisin kuin miehille myytävien naisrobottien kohdalla. Naisista suurin osa haluaa ihmissuhteen, miehistä taas osalle parempi vaihtoehto on hyvännäköinen ja aina halukas panokumppani, joka ei koskaan sano vastaan....

https://www.dmarge.com/2018/03/male-sex-robot.html


Jo nyt on miehiä, joilla on "seksisuhde" robotin kanssa vaikka heillä onkin vaimo, seksiä robotin kanssa on useammin kuin vaimon kanssa:

 
Naisille tarkoitettuja seksirobotteja on jo myynnissä. En kuitenkaan usko niiden markkinoiden kasvavan kovin suureksi toisin kuin miehille myytävien naisrobottien kohdalla. Naisista suurin osa haluaa ihmissuhteen, miehistä taas osalle parempi vaihtoehto on hyvännäköinen ja aina halukas panokumppani, joka ei koskaan sano vastaan....

https://www.dmarge.com/2018/03/male-sex-robot.html


Jo nyt on miehiä, joilla on "seksisuhde" robotin kanssa vaikka heillä onkin vaimo, seksiä robotin kanssa on useammin kuin vaimon kanssa:

Ai kamala, kun sinulla on yksipuolinen ja vähättelevä käsitys miehistä. Toki noita kuvaamasi kaltaisia miehiä on, mutta löytyy myös paljon moniulotteisempia ja älyllisempiäkin tapauksia.
Aika moni mies myös haluaa kumppanin, jolta saa vastarakkautta, joka oikeasti välittää ja huolehtii, jonka kanssa kasvattaa lapsia, joka nauraa vitseillesi ja arvostaa sinua. Se ei vain tunnu samalta, jos siitä maksetaan tai jos on ohjelmoitu tekemään niin.
 
vierailija
Elävän ihmisen erottaa robotista enää vain juurikasvusta tukassa:D:ROFLMAO:

Tuossa hyvä malli, minkälainen ei ainakaan kannata olla, ettei vastaantulija innostu liikaa, jos on tottunut tuonnäköiseen seuraan:cool:
 
vierailija
Mun mielestä toi on jollain tapaa surullista. Että haetaan sitä lämpöä ja seuraa kylmästä koneesta. Miten pahasti ihminen on pettynyt ja tullut satutetuksi jossain vaiheessa toisen ihmisen toimesta?

En tiedä..tuntuu vain todella oudolta, että ei kaipaisi ja viihtyisi toisen ihmisen seurassa, jonka kanssa voi aidosti ja spontaanisti olla ja koskettaa ja rakastaa ja jolta saada sitä välittämistä ja kiinnostusta itselleenkin takaisin.

Puhumattakaan toisen ihmisen koskettamisesta, sivelystä ja hyväilystä ja sen tuomasta mielihyvästä.

Että pitäisikin miettiä milloin tuo masiina olikaan laitettava laturin päähän....
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mun mielestä toi on jollain tapaa surullista. Että haetaan sitä lämpöä ja seuraa kylmästä koneesta. Miten pahasti ihminen on pettynyt ja tullut satutetuksi jossain vaiheessa toisen ihmisen toimesta?

En tiedä..tuntuu vain todella oudolta, että ei kaipaisi ja viihtyisi toisen ihmisen seurassa, jonka kanssa voi aidosti ja spontaanisti olla ja koskettaa ja rakastaa ja jolta saada sitä välittämistä ja kiinnostusta itselleenkin takaisin.

Puhumattakaan toisen ihmisen koskettamisesta, sivelystä ja hyväilystä ja sen tuomasta mielihyvästä.

Että pitäisikin miettiä milloin tuo masiina olikaan laitettava laturin päähän....
Samaa mietin.
Ehkä siinä vaiheessa, kun robotit liikkuvat sujuvammin/itsenäisemmin ja osaavat mm ladata itse itsensä, niin helpompi elää mukana siinä valheessa.
Mutta enivei, surullista, että niin yksinäisiä löytyy, eivätkä kohtaa toisiaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Ai kamala, kun sinulla on yksipuolinen ja vähättelevä käsitys miehistä. Toki noita kuvaamasi kaltaisia miehiä on, mutta löytyy myös paljon moniulotteisempia ja älyllisempiäkin tapauksia.
Aika moni mies myös haluaa kumppanin, jolta saa vastarakkautta, joka oikeasti välittää ja huolehtii, jonka kanssa kasvattaa lapsia, joka nauraa vitseillesi ja arvostaa sinua. Se ei vain tunnu samalta, jos siitä maksetaan tai jos on ohjelmoitu tekemään niin.
Näytä mulle sellainen mies ja mä näytän sulle älykkään painijan.
 
Jos mä tahdon kahvinkeittimen tai mikroaaltouunin niin mä ostan semmoisen.
En mä niiden kanssa naimisiin aio.

Jos nainen, parisuhteessa tai ei tahtoo dildon niin semmoisen saa kaupasta mutta ei sen kanssa naimisiin menemistä kannata miettiä.

Miten hemmetissä solmitaan sopimus keskinäisestä elatusvelvollisuudesta kahvinkeittimen kanssa?
Onko kahvinkeittimellä tai dildolla lesken oikeus jäädä asuntoon asumaan kunnes kuolee ja mikäs tappais kun käyttäjä on kuollut?

Avioliiton mä solmin semmoisen kanssa joka on lihaa ja verta ja jolla on ymmärrys solmia moinen liitto kanssani.
Mikroaaltouuneista mä tartten vaan kassakuitin ja takuutodistuksen.
 
Ai kamala, kun sinulla on yksipuolinen ja vähättelevä käsitys miehistä. Toki noita kuvaamasi kaltaisia miehiä on, mutta löytyy myös paljon moniulotteisempia ja älyllisempiäkin tapauksia.
Aika moni mies myös haluaa kumppanin, jolta saa vastarakkautta, joka oikeasti välittää ja huolehtii, jonka kanssa kasvattaa lapsia, joka nauraa vitseillesi ja arvostaa sinua. Se ei vain tunnu samalta, jos siitä maksetaan tai jos on ohjelmoitu tekemään niin.
Mun mielestä toi on jollain tapaa surullista. Että haetaan sitä lämpöä ja seuraa kylmästä koneesta. Miten pahasti ihminen on pettynyt ja tullut satutetuksi jossain vaiheessa toisen ihmisen toimesta?

En tiedä..tuntuu vain todella oudolta, että ei kaipaisi ja viihtyisi toisen ihmisen seurassa, jonka kanssa voi aidosti ja spontaanisti olla ja koskettaa ja rakastaa ja jolta saada sitä välittämistä ja kiinnostusta itselleenkin takaisin.

Puhumattakaan toisen ihmisen koskettamisesta, sivelystä ja hyväilystä ja sen tuomasta mielihyvästä.

Että pitäisikin miettiä milloin tuo masiina olikaan laitettava laturin päähän....
Sanoin osa miehistä, en miehet.

Kokonaisuutena ihmisuhteet ovat muutenkin menossa yhä yksipuolisempaan suuntaan. Suhteesta halutaan vain ne itselle hyvät puolet, ei riitoja, erimielisyyksiä, tilan ja rahan jakamista tai kompromissien tekoa. Jos noita ongelmallisempia puolia pelkää liikaa, rupeaa kone näyttämään hyvältä vaihtoehdolta?

Vielä nyt nuo keinokumppanit näyttävät hieman koomisilta. Mutta koska markkinapotentiaali on todella suuri, laitetaan näihin jo nykyisin paljon kehityspanoksia. Sen seurauksena 20 vuoden kuluttua naiset ostavat spermaa halutessaan raskautua, koska miehistä yhä suurempi osa valitsee "täydellisen naisystävän", joka siinä vaiheessa tuntuu, näyttää ja tuoksuu naiselta. Hän/se on täydellinen sängyssä ja keskustelee fiksummin kuin 97% naisista.
Näin siis länsimaissa, maailman tulevat lapset jäävät afrikkalaisten ja muslimien tehtäväksi. Kehityksen alku on jo nähtävissä esim. Japanissa.
https://yle.fi/uutiset/3-10060617

Vanha Blade Runner esitti jo viime vuosisadalla androidien tulon ongelmia tyylikkäästi. Rachel on sitä, mitä nuo synteettisen kumppanit 20 vuoden kuluttua ovat.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Seksuaalinen ylivalta -käsitteenä on lähinnä tuulesta temmattu. Jos yksinkertaistettuna mietitään, että ennen mies sai, kun halusi. Sitten naisten tasa-arvoistumisen myötä automaattinen saanti loppui. Nykytilanteessa molemmat haluavat, ja jos homma pelaa, molemmat saavat.
Tällaisessa tilanteessa johonkin ihmeen "seksuaaliseen ylivaltaan" vetoavat käyttävät käsitettä ihan vain tekosyynä sille, että itse ei saa. Vika on ihan jossain muussa, mutta helpompi syytellä jotain hämärää "seksuaalista ylivaltaa" kuin ottaa itse vastuuta tilanteesta.
Seksuaalinen ylivalta ei tarkoita tuota. Se tarkoittaa että toinen sukupuoli saa aina ja kaikkialla, missä ja mitenkä vaan ja toinen sukupuoli taas ei saa. Syyksi saamattomuudelle sanotaan, että "homma ei pelaa" tai "molemmat ei halua". Niinpä niin. Se on sitä seksuaalista ylivaltaa. Läski, tyhmä ja laiska nainen saa seksiä halutessaan. Läski, tyhmä ja laiska mies ei saa. Tästä on kyse seksuaalisessa ylivallassa.

Robotti sen voi muuttaa JA tulee aikanaan muuttamaan. Ja se samalla murtaa "piparin ylivallan". Eli se kaljaa kittaava sohvalla makaava hyväpalkkainen mies voi sanoa sille nätille kotirouvalle, että "no lähde menemään... kyllä mä pärjään".
 

Yhteistyössä