MinustaSori vaan mutta olen kiinnostunut jostakin muusta henkilöstä.
MinustaSori vaan mutta olen kiinnostunut jostakin muusta henkilöstä.
Sinäkö saat? Fantzulta?sun kannattaa tilata kun et ihmiseltä saa.
miten joku mulle tuntematon henkilö tähän liittyy ja toiseksi vingut muissa ketjuissa että panen kaikkia palstalaisia. koita nyt päättää miten se asia menee?Sinäkö saat? Fantzulta?
https://www.tamperelainen.fi/artikkeli/617939-muistisairaita-katoaa-tuhansia-vuosittain-asiantuntija-sunnuntaisuomalaiselle-joset toisaan tiedä kaikkea ja tiedostasi on 85% luuloja.
https://www.tamperelainen.fi/artikkeli/617939-muistisairaita-katoaa-tuhansia-vuosittain-asiantuntija-sunnuntaisuomalaiselle-jos
Omakohtaisia kokemuksia voi ihmetellä, kuten näön parantumista yksinkertaisen omatekemän ruoan avulla ja onpa kummasti muistikin alkanut toimimaan iän myötä, vaikka kaikki väittää, että se heikentyisi
Taitaa muuten softy olla nyt vierailjana tässä yhtenä, kun olen ollut muualla
olin taas oikeassa.https://www.tamperelainen.fi/artikkeli/617939-muistisairaita-katoaa-tuhansia-vuosittain-asiantuntija-sunnuntaisuomalaiselle-jos
Omakohtaisia kokemuksia voi ihmetellä, kuten näön parantumista yksinkertaisen omatekemän ruoan avulla ja onpa kummasti muistikin alkanut toimimaan iän myötä, vaikka kaikki väittää, että se heikentyisi
Taitaa muuten softy olla nyt vierailjana tässä yhtenä, kun olen ollut muualla
sinä sitä apua haluat kun hetki koittaa. monia on juu, mutta yhdessä kehossa.Meitä on monta sinuun totaalisesti kyrsiintynyttä
Mistä robotista näkee kuka sen on rakentanut?No tiedätkö yhtään naisten rakentamaa robottia?
"Hänessä on kaikki naisen hyvät puolet ilman huonoja."
Hei, kun kopioit linkin, ota siitä lopusta ne tarpeettomat osat pois liittämisen jälkeen, on selkeämpi.
Seksinukkejen suosio on eri asia kuin "avioliitot" tai suhteet nukkejen kanssa.
Ehkä ilmaisin epäselvästi, mutta tarkoitin sitä, että en usko ihmisen ja robotin välisten suhteiden yleistyvän, vaikka tekoäly millaisia harppauksia ottaisi.
Naisille tarkoitettuja seksirobotteja on jo myynnissä. En kuitenkaan usko niiden markkinoiden kasvavan kovin suureksi toisin kuin miehille myytävien naisrobottien kohdalla. Naisista suurin osa haluaa ihmissuhteen, miehistä taas osalle parempi vaihtoehto on hyvännäköinen ja aina halukas panokumppani, joka ei koskaan sano vastaan....Eipä noilla silikonimötköillä vielä mitään virkaa ole, mutta tulevaisuudessa, kun robotiikka kehittyy niin varmasti tulevat valtaamaan alaa. Tekoälyhän on jo nyt voittamaton työkalu eikä shakkimestareistakaan ole sen haastajaksi omassa lajissaan.
Itseään kehittävällä tekoälyllä ja täysin kustomoitavalla ulkonäöllähän robotti olisi aika voittamaton yhdistelmä.
Ai kamala, kun sinulla on yksipuolinen ja vähättelevä käsitys miehistä. Toki noita kuvaamasi kaltaisia miehiä on, mutta löytyy myös paljon moniulotteisempia ja älyllisempiäkin tapauksia.Naisille tarkoitettuja seksirobotteja on jo myynnissä. En kuitenkaan usko niiden markkinoiden kasvavan kovin suureksi toisin kuin miehille myytävien naisrobottien kohdalla. Naisista suurin osa haluaa ihmissuhteen, miehistä taas osalle parempi vaihtoehto on hyvännäköinen ja aina halukas panokumppani, joka ei koskaan sano vastaan....
https://www.dmarge.com/2018/03/male-sex-robot.html
Jo nyt on miehiä, joilla on "seksisuhde" robotin kanssa vaikka heillä onkin vaimo, seksiä robotin kanssa on useammin kuin vaimon kanssa:
Samaa mietin.Mun mielestä toi on jollain tapaa surullista. Että haetaan sitä lämpöä ja seuraa kylmästä koneesta. Miten pahasti ihminen on pettynyt ja tullut satutetuksi jossain vaiheessa toisen ihmisen toimesta?
En tiedä..tuntuu vain todella oudolta, että ei kaipaisi ja viihtyisi toisen ihmisen seurassa, jonka kanssa voi aidosti ja spontaanisti olla ja koskettaa ja rakastaa ja jolta saada sitä välittämistä ja kiinnostusta itselleenkin takaisin.
Puhumattakaan toisen ihmisen koskettamisesta, sivelystä ja hyväilystä ja sen tuomasta mielihyvästä.
Että pitäisikin miettiä milloin tuo masiina olikaan laitettava laturin päähän....
Näytä mulle sellainen mies ja mä näytän sulle älykkään painijan.Ai kamala, kun sinulla on yksipuolinen ja vähättelevä käsitys miehistä. Toki noita kuvaamasi kaltaisia miehiä on, mutta löytyy myös paljon moniulotteisempia ja älyllisempiäkin tapauksia.
Aika moni mies myös haluaa kumppanin, jolta saa vastarakkautta, joka oikeasti välittää ja huolehtii, jonka kanssa kasvattaa lapsia, joka nauraa vitseillesi ja arvostaa sinua. Se ei vain tunnu samalta, jos siitä maksetaan tai jos on ohjelmoitu tekemään niin.
En näytä.Näytä mulle sellainen mies ja mä näytän sulle älykkään painijan.
Itseasiassa voisin joku ilta pitkästä aikaa relaatioita testatakin.
Tässähän se 17 vuotta lukee, jos sitä tarkoitit? Oletko itse viihtynyt täällä noin kauan?et toisaan tiedä kaikkea ja tiedostasi on 85% luuloja.
Ai kamala, kun sinulla on yksipuolinen ja vähättelevä käsitys miehistä. Toki noita kuvaamasi kaltaisia miehiä on, mutta löytyy myös paljon moniulotteisempia ja älyllisempiäkin tapauksia.
Aika moni mies myös haluaa kumppanin, jolta saa vastarakkautta, joka oikeasti välittää ja huolehtii, jonka kanssa kasvattaa lapsia, joka nauraa vitseillesi ja arvostaa sinua. Se ei vain tunnu samalta, jos siitä maksetaan tai jos on ohjelmoitu tekemään niin.
Sanoin osa miehistä, en miehet.Mun mielestä toi on jollain tapaa surullista. Että haetaan sitä lämpöä ja seuraa kylmästä koneesta. Miten pahasti ihminen on pettynyt ja tullut satutetuksi jossain vaiheessa toisen ihmisen toimesta?
En tiedä..tuntuu vain todella oudolta, että ei kaipaisi ja viihtyisi toisen ihmisen seurassa, jonka kanssa voi aidosti ja spontaanisti olla ja koskettaa ja rakastaa ja jolta saada sitä välittämistä ja kiinnostusta itselleenkin takaisin.
Puhumattakaan toisen ihmisen koskettamisesta, sivelystä ja hyväilystä ja sen tuomasta mielihyvästä.
Että pitäisikin miettiä milloin tuo masiina olikaan laitettava laturin päähän....
Seksuaalinen ylivalta ei tarkoita tuota. Se tarkoittaa että toinen sukupuoli saa aina ja kaikkialla, missä ja mitenkä vaan ja toinen sukupuoli taas ei saa. Syyksi saamattomuudelle sanotaan, että "homma ei pelaa" tai "molemmat ei halua". Niinpä niin. Se on sitä seksuaalista ylivaltaa. Läski, tyhmä ja laiska nainen saa seksiä halutessaan. Läski, tyhmä ja laiska mies ei saa. Tästä on kyse seksuaalisessa ylivallassa.Seksuaalinen ylivalta -käsitteenä on lähinnä tuulesta temmattu. Jos yksinkertaistettuna mietitään, että ennen mies sai, kun halusi. Sitten naisten tasa-arvoistumisen myötä automaattinen saanti loppui. Nykytilanteessa molemmat haluavat, ja jos homma pelaa, molemmat saavat.
Tällaisessa tilanteessa johonkin ihmeen "seksuaaliseen ylivaltaan" vetoavat käyttävät käsitettä ihan vain tekosyynä sille, että itse ei saa. Vika on ihan jossain muussa, mutta helpompi syytellä jotain hämärää "seksuaalista ylivaltaa" kuin ottaa itse vastuuta tilanteesta.