The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Saa nähä. On kyllä flunssan oireita vähän väliä,mutta ei kuumetta.
Välillä on nebä tukossa,välillä vuotaa,välillä saa rykiä limaa kurkusta ja sillöin tällöin pistää korvaan :unsure:o_O
Tässä lenssussa ei välttämättä tule korkeeta kuumetta kaikille tai kuumetta lainkaan, mulla tuli mutta meni sitten pois ja unohti nuhan ja pahan yskän jälkeensä:notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Ja sää yllytät siellä kun mä kerkesin just sanoo ettei tulis:X3:
On olemassa kaks erilaista miesflunssaa.
Toinen niistä on se, että jos on 37,1 niin ei pysty mihinkään ja tarttee äitiä apuun.
Toinen on se, että lääkäriä vaivataan jos pää irtoaa, mut jos se pysyy kainalossa niin ei se oo mitään vakavaa.
Niinku et lääkäriin mennään puukko selässä kertomaan, että ainaskaan raudanpuute ei vaivaa.

Me miehet ei naisvaivoista mitään ymmärretä.
Miesflunssasta kärsivää miestä taas naisen tulee joko paijata tai käskeä lääkäriin.

Viimeksi kun ex- rouvakulta pakotti mut lääkäriin niin tulehdusarvoni olivat viidesadan korvilla ja diagnoosi oli keuhkokuume. Siihen asti sairastin vain miesflunssaa ja olin saamaton laiska paska.
 
Ja tänne ehti jo mokoma kurkkukipu. Älyäisi edes nostaa kuumetta, mutta ei. Kurkussa tuntuu kipua kuin sinne olisi tungettu kokonainen kananmuna ja olo on voipunut.

Eli otetaan :coffee:. Haalena. Kuuma ei maistu nyt :confused:.
Nyt on kyllä ihan hirmu sitkeessä tää tauti ja vissiin kahta eri versioo vielä liikenteessä...menee herkästi korviin ja keuhkoihin.o_O
 
On olemassa kaks erilaista miesflunssaa.
Toinen niistä on se, että jos on 37,1 niin ei pysty mihinkään ja tarttee äitiä apuun.
Toinen on se, että lääkäriä vaivataan jos pää irtoaa, mut jos se pysyy kainalossa niin ei se oo mitään vakavaa.
Niinku et lääkäriin mennään puukko selässä kertomaan, että ainaskaan raudanpuute ei vaivaa.

Me miehet ei naisvaivoista mitään ymmärretä.
Miesflunssasta kärsivää miestä taas naisen tulee joko paijata tai käskeä lääkäriin.

Viimeksi kun ex- rouvakulta pakotti mut lääkäriin niin tulehdusarvoni olivat viidesadan korvilla ja diagnoosi oli keuhkokuume. Siihen asti sairastin vain miesflunssaa ja olin saamaton laiska paska.
Mä en mee itekkään kovin herkästi lääkäriin:eek:
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
On olemassa kaks erilaista miesflunssaa.
Toinen niistä on se, että jos on 37,1 niin ei pysty mihinkään ja tarttee äitiä apuun.
Toinen on se, että lääkäriä vaivataan jos pää irtoaa, mut jos se pysyy kainalossa niin ei se oo mitään vakavaa.
Niinku et lääkäriin mennään puukko selässä kertomaan, että ainaskaan raudanpuute ei vaivaa.

Me miehet ei naisvaivoista mitään ymmärretä.
Miesflunssasta kärsivää miestä taas naisen tulee joko paijata tai käskeä lääkäriin.

Viimeksi kun ex- rouvakulta pakotti mut lääkäriin niin tulehdusarvoni olivat viidesadan korvilla ja diagnoosi oli keuhkokuume. Siihen asti sairastin vain miesflunssaa ja olin saamaton laiska paska.
Ei pikku lenssu miestä lannista. Itekin kävin vielä lätkää pelaamassa vaikka vähän vaan huimasi ja kurkkuun sattui. Töihin toki kans. Jos nyt välillä vähän polvilleen putoaa kun pumppuun ottaa. Nuhaa se vaan on.
Nyt ollaan ihan kiltisti kotona ja ei liikuta. Joskus lenssu voittaa miehenkin. Tosin harvoin.
 
Mun on ollut pakko siksi kun lääkäri ei ollut nähnyt minua:)
Kas kun ei ollut ollut asiaa ollenkaan! Siksi ei sairaat saa aikoja:whistle:
Enpä oo käyny lääkärissä tänä vuonna kuin kerran eikä ollu ees itse varaamani aika,vaikka olis ehkä ollu tarvetta käydä aiemmin lääkärissä.
Tuskin oon keneltäkään viennyt lääkäriaikaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä