Minkä ihmeen Viabay???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se on persaukisten Prepaid-kortti. Sinne täytyy maksaa ensin ennakkoa.
Lapsille, nuorille, persaukisille.. siis niille tarkotettu, jotka ei ole luottokelposia saadakseen oikeen Mastercardin, Visan.. yms.

Mikä Pre-Paid? :ROFLMAO: Siis voitko selittää paremmin ja miksi ihmeessä sen sain? Kenen pankin sen on, mun on pakko olla yhteydessä sinne sitten. Kun en mä mitää MasterCardeja halua, ainoat mitä omistan on Danske Bankista ja Op:stä ja nekin siks että voin autot ulkomaailla vuokrata, kun en mitään velkoja halua enkä neverhööd pankeille maksa korkoja.

Älä vaan lataa sinne mitään rahaa, älä koske siihen niin et menetä mitään. Leikkaa paloiksi? Jos laitat sinne rahaa niin voi hävitä kuin tuhka tuuleen!:ROFLMAO:
No en todellakaan :eek: pitää olla hullu jos laittaa rahat tilille mistä ei mitään hajuakaan, mulla on muutenkin varma about 10 tiliä, mihin mä näitä vielä tarvitsen, vielä joku ihme pre-paid. Mutta pitääkö olla poliisiin yhteydessä ko asiasta? Kun en todellakaan tilannut mitään sellaista ja tietokone suojattu hyvin.

Sinä se jaksat aina vatkuttaa että otat yhteyttä poliisiin. Jos sinä, aivoton et ole vielä maksanut sinne mitään, eikä sinun ViaBUY kortilta (tililtä) ole ostettu mitään, niin mistä sinä ilmoittaisit poliisille? Vaikka poliisi ei ihmettelis kyllä jos taas sinä ja viikonloppuna.
Kellään tervejärkisellä ei ole tänä päivänä kymmenittäin tilejä. Jokainen tili maksaa jonkun perusmaksun vuodessa. Vaikka satasen, niin sinullako olisi muka edes rahaa yllpitää tollasta määrää tilejä. Tollasen ViaBUY:t tarjoo palveluksiaan todellakin tiedettävästi persaukisille.Sulla on jotain säröö ollut sun maksuissa, luotto on mennyt ja apuusi huom! APUUSI kiiruhtaa ViaBAY.

EI se mikään "saksalainen" ole, vaan ihan kansainvälinen "persaukisten" kortti.
Tässä yksi linkki.
https://www.vertaaensin.fi/luottokortti/artikkelit/prepaid-luottokortti

Siellä kerrotaan suomeksi:
Prepaid-luottokortti tarjoaa mahdollisuuden maksaa ostoksia ja käyttää maksukorttia luottokortin tapaan. Prepaid-luottokortti eroa tavallisesta luottokortista niin, ettei siinä sitouduta luottotiliin. Jokaista maksua varten kortille tulee siis siirtää rahaa, jota voi sitten käyttää haluamallansa tavalla.

Sinä se jaksat aina vatkuttaa että otat yhteyttä poliisiin. Jos sinä, aivoton et ole vielä maksanut sinne mitään, eikä sinun ViaBUY kortilta (tililtä) ole ostettu mitään, niin mistä sinä ilmoittaisit poliisille? Vaikka poliisi ei ihmettelis kyllä jos taas sinä ja viikonloppuna.
Kellään tervejärkisellä ei ole tänä päivänä kymmenittäin tilejä. Jokainen tili maksaa jonkun perusmaksun vuodessa. Vaikka satasen, niin sinullako olisi muka edes rahaa yllpitää tollasta määrää tilejä. Tollasen ViaBUY:t tarjoo palveluksiaan todellakin tiedettävästi persaukisille.Sulla on jotain säröö ollut sun maksuissa, luotto on mennyt ja apuusi huom! APUUSI kiiruhtaa ViaBAY.
Mun näköjään pitäisi luetellä sinulle :ROFLMAO: 2 osakeyhtiötitä, 2 toiminimellä, 1 ulkomaailla, s-kortti, kaksi muuta käyttötiliä, 2 master cardia ja luottotiedot kunnossa. Mitä tarkoitat viikonlopun jälkeen? Kuulosta kun haluat sanoa että olen nauttinut jotain? Viikonloppuna en ollut kun elokuvan teatterissa, töissä ja sisustus ym muuta mitä keskeen olen tehnyt. Kiitos mutta olen silti yhteydessä poliisiin koska on ittumaista jos sun nimellä, joka vielä väärin kirjoitettu tulee joku ihme prepaid kortti jostain ihme maasta, ettei vaan kukaan tehnyt kiusaan, kun katsoin miten ko korttia tilataan, niin sinne ei tarvitse ees hlötunnusta antaa. Enempää en jauha.

Yhteistyössä