Mulla on päin vastoin tippunut paino pari kiloa viimeisen kuukauden sisään. Johtuu varmaan tästä ihan jäätävästä pahoinvoinnista. Aamulla heräämisestä illalla nukahtamiseen on paha olo, eikä mikään oikein auta...
Melkein jo toivon, että oksentaisin, jos se vaikka helpottaisi tätä oloa! Yritän kyllä vähän väliä puputtaa jotain, kun nälkä vielä lisää pahaa oloa, mutta ei mun kyllä yhtään mitään tee mieli. Mulla on kyllä ylipainoa, niin että on siitä varaa tippuakin...
Kova väsymys ja palelu myös vaivaa. En ole oikein pystynyt edes vielä olemaan iloinen tästä raskaudesta, kun olo on niin karsea, mutta ehkä se tästä.
Mä olen ajatellut kertoa raskaudesta töissä ehkä ennen kesälomia. Mulla on kyllä perussairaus, jonka lääkkeistä joudun luopumaan ainakin ensimmäisen kolmanneksen ajaksi ja se saattaa tietää kipuja ja sitä kautta vaikuttaa töihin. Mutta jos kivut pysyvät kurissa, sitten pidän salassa tuonne kesään saakka.
Onko muuten jo lapsia saaneilla mitään vaunusuositusta, jos vaunuilla pitäisi päästä kulkemaan kaiken maailman lumessa ja loskassa, mutta myös jukisilla ja kaupungissa..? Me nimittäin tullaan liikkumaan enimmäkseen julkisilla, mutta vaunuilla pitäisi toisaalta myös päästä koiran kanssa lenkille säässä kuin säässä. Vai haaveilenko turhaan kaikkeen sopivista kulkupeleistä?