Minulla on myös kookosöljyä
Toivottavasti syöt sen lenkin
Toivottavasti syöt sen lenkin
AhaMinulla on myös kookosöljyä
On se kumma että toi krista siegfriends ja saara aalto eivät saa koskaan vaatteita kokonaan päälle, molemmat aina alkkarisillaan missä heiluvatkin.
Saas nähdä millaset alushousut saara aallolla on päällä, ja varmaan polven yli horosaapikkaat myös.
Mitä toi krista jauhaa jostain MOTHERFUCKINista kokoajan, onko sillä viiminenkin aivosolu valahtanut alkkarien raosta pihalle.
Aaaargh.,
Mutta haluan valita kyllä niistä kolmesta mieluisen, joten pakko tätä alkkarishowta nyt on sivusilmin katella.
Juup,kookos on hyvääEllukin tykkää kookoksesta
Aaaargh, koooooookos sit'ä kookos tätä.Kookosöljy on hyvä tuote.
Mää niin tykkään sinust.On se kumma että toi krista siegfriends ja saara aalto eivät saa koskaan vaatteita kokonaan päälle, molemmat aina alkkarisillaan missä heiluvatkin.
Saas nähdä millaset alushousut saara aallolla on päällä, ja varmaan polven yli horosaapikkaat myös.
Mitä toi krista jauhaa jostain MOTHERFUCKINista kokoajan, onko sillä viiminenkin aivosolu valahtanut alkkarien raosta pihalle.
Aaaargh.,
Mutta haluan valita kyllä niistä kolmesta mieluisen, joten pakko tätä alkkarishowta nyt on sivusilmin katella.
SoriAaaargh, koooooookos sit'ä kookos tätä.
Aaaargh, koooooookos sit'ä kookos tätä.
No niin. En se minä ollut. Se oli Rättis.
Rättis sen aloitti sitä pittää sun nyt rangaista
Mä oon ostanut vaan ruokaa.no niin jokos on viini ja kalja rahat lahjoitettu Vaasan kissatalolle.Meinaan että tässä oisi vielä muutama tunti aikaa.Nau!
NiihNo niin. En se minä ollut. Se oli Rättis.
Ei oo kaljaa eikä viiniä ostettuno niin jokos on viini ja kalja rahat lahjoitettu Vaasan kissatalolle.Meinaan että tässä oisi vielä muutama tunti aikaa.Nau!
Aijaa. Täältä ei saa draculoita.Syön draculapillereitä
Ei oo kaljaa eikä viiniä ostettu
Ei oo kaljaa eikä viiniä ostettu
Mie käytän aika harvoin,mies ei ollenkaan.En käytä alkoholia.
Sähkö, vuokra-asunto & taloyhtiön yhteinen saunaOnko teillä puu- vai sähkösauna?
Aijaa. Täältä ei saa draculoita.