The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos olisin järkevä...
... niin en missään tapauksessa edes miettisi nurkkabaariin lähtöä. Ainakaan lauantai-iltana jolloin se on täynnä amatöörejä jotka eivät osaa juoda riehumatta. Tiistait ja torstait on paljon parempia kun liikenteessä on vain osaavat.

Ja jos olisin järkevä niin missään tapauksessa en soittaisi naaraspuoliselle otukselle kysyäkseni onko hän kenties illalla tulossa nurkkabaariin? Noin tyhmä idea yleensä kaksinkertaistaa kustannukset ja pahentaa kankkusta josta kuitenkin saa herätä yksin.

Missä mä olin kun järkeä jaettiin?
 
Varman palstatiedon mukaan tai ainakin mainoksen mukaan jotkut siivoaa pelkissä kalsareissa?
Kummallista. Mä siivoan kylppärin aina nakuna.
Pesee ensin kylppärin ja sitten ittensä niin ei siinä tarvita edes kalsareita.
Kaikesta sitä uutisotsikoita saadaankin?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
On se kumma että toi krista siegfriends ja saara aalto eivät saa koskaan vaatteita kokonaan päälle, molemmat aina alkkarisillaan missä heiluvatkin.
Saas nähdä millaset alushousut saara aallolla on päällä, ja varmaan polven yli horosaapikkaat myös.

Mitä toi krista jauhaa jostain MOTHERFUCKINista kokoajan, onko sillä viiminenkin aivosolu valahtanut alkkarien raosta pihalle.

Aaaargh.,
Mutta haluan valita kyllä niistä kolmesta mieluisen, joten pakko tätä alkkarishowta nyt on sivusilmin katella.:cool:
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä