vierailija
Menen takaisin nukkumaan.Just heräsin, joko sinä nukut?
Menen takaisin nukkumaan.Just heräsin, joko sinä nukut?
Täällä on aamu joten heräsinJust heräsin, joko sinä nukut?
Tämä oli englantilainen elokuva, hauska. Mun mielestä alkuperäistä tunnelmaa ei oltu pilattu. Pitää ostaa jatko-osakin jahka tulee myyntiin.Karhuherra Paddington oli lapsuudessani englantilainen karhuherra, siitäkin on kai väännetty joku Hollywoodversiokarhu nyt.
On se niin väärin.
Voi, kurja. Auttaisiko siihen mikään? Oletko menossa siihen leikkaukseen?Huomenta, nousin ylös klo 9.30. Nukuin huonosti tuon käden takia ja nyt jomottaa päätä,niska ja korva on kipee.
*Halaus ja puhallus*Huomenta, nousin ylös klo 9.30. Nukuin huonosti tuon käden takia ja nyt jomottaa päätä,niska ja korva on kipee.
Puutumiseen auttaa kun heiluttelee ja hieroo sormia,ei oikein muu.Monta kertaa heräsin yöllä kun sormet puutui,pisteli ja kihelmöi. Kipuun Kipulääke.Voi, kurja. Auttaisiko siihen mikään? Oletko menossa siihen leikkaukseen?
HalausHuomenia!
Alkaa rasittaa. Yksi lapsosista sairastui oksupoksutautiin kaksi viikkoa sitten. Ja sit niitä on kaatunut tasaiseen tahtiin. Eilen illalla aloitti viimeinen. Ollaankohan seuraavaksi vuorossa me aikuiset?
Ja toi pakkanenkin voisi painua huisintuuttiin. Kyllästyttää niin!
Kiitti*Halaus ja puhallus*
Mulle määräsi lääkäri kauan sitten käsikipuun voidetta just siksi et saan nukuttua. Tepsi hyvin eikä muita tarvinnut käyttää. Parani LEVOLLA. Koneella en ollut pariin kuukauteen kotona ollenkaan.Huomenta, nousin ylös klo 9.30. Nukuin huonosti tuon käden takia ja nyt jomottaa päätä,niska ja korva on kipee.
ilmatieteenlaitos on vähä erimieltä. valitettavasti.Mutta Forecan kymmenen päivän tiedotteessa näkyy jo plussaa! Se tulee sittenkin! Kevät!
ilmatieteenlaitos on vähä erimieltä. valitettavasti.
Taita 17.3. uudenkuun aikaan muutama oksa ja laita lämpimään veteen:Mutta Forecan kymmenen päivän tiedotteessa näkyy jo plussaa! Se tulee sittenkin! Kevät!
Ei taija sormien puutumiseen auttaa voiteet.Mulle määräsi lääkäri kauan sitten käsikipuun voidetta just siksi et saan nukuttua. Tepsi hyvin eikä muita tarvinnut käyttää. Parani LEVOLLA. Koneella en ollut pariin kuukauteen kotona ollenkaan.
En ole käynyt lääkärillä sen koommin, mutta opettelin käyttämään kaikkeen toista kättä - eihän se ollut helppoa, mutta hanki sellainen hiiri, ergonomisesti sun käteen sopiva. Sitä ei saa käyttää käsi ojossa, vaan tuossa rintalastan vieressä. Ilman sitä ei varmaan olis parantunut. Minua ei ole leikelty, joten en voi tietää muusta.Ei taija sormien puutumiseen auttaa voiteet.
Luulisin että pelkkä lepo ei auta jos on rannekanavassa jotain hermopinnettä. Mie kun oon vielä vasenkätinen,että pakko tehä ja käyttää kättä.
Mutta hyvä että sulla auttoi.
Joo, se on sit eri asia, tunnen niitäkin muutaman. Mut onhan kumma, et kun hakee soija ja oriola- haulla eviran sivuilta tietoa, saa näinkin paljon "osumia":-(
Ei oo siis mitään luottamista kun näyttää olevan oikein eviran suojeluksessa joku....:-(
Harvoin käytän tietokonetta,en mä tarvia ergonomisesti sopivaa hiirtä.En ole käynyt lääkärillä sen koommin, mutta opettelin käyttämään kaikkeen toista kättä - eihän se ollut helppoa, mutta hanki sellainen hiiri, ergonomisesti sun käteen sopiva. Sitä ei saa käyttää käsi ojossa, vaan tuossa rintalastan vieressä. Ilman sitä ei varmaan olis parantunut. Minua ei ole leikelty, joten en voi tietää muusta.
kertokaa echollekin ettei pilaa pulliaan sillä!No JOS ostat vain luomusoijaa, voi olla, mutta...:
http://luomu.fi/tietopankki/viljelymenelma-erotettavissa-soijapavuissa-glyfosaattia-kertyy-gm-soijaan/
sit sun täytyy ottaa ainakin 2 kk sairaslomaa. Muuten ei parane mitenkään.Harvoin käytän tietokonetta,en mä tarvia ergonomisesti sopivaa hiirtä.
Molempia käsiä on pakko käyttää töissä & joissakin kotitöissä kotona.
Onhan tuo ollut aika kauan markkinoilla. Huomasitkos?Mulle määräsi lääkäri kauan sitten käsikipuun voidetta just siksi et saan nukuttua. Tepsi hyvin eikä muita tarvinnut käyttää. Parani LEVOLLA. Koneella en ollut pariin kuukauteen kotona ollenkaan.