The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta, nousin ylös klo 9.30. Nukuin huonosti tuon käden takia ja nyt jomottaa päätä,niska ja korva on kipee.
 
Huomenia!

Alkaa rasittaa. Yksi lapsosista sairastui oksupoksutautiin kaksi viikkoa sitten. Ja sit niitä on kaatunut tasaiseen tahtiin. Eilen illalla aloitti viimeinen. Ollaankohan seuraavaksi vuorossa me aikuiset?

Ja toi pakkanenkin voisi painua huisintuuttiin. Kyllästyttää niin! :mad: :oops:
 
Voi, kurja. Auttaisiko siihen mikään? Oletko menossa siihen leikkaukseen?
Puutumiseen auttaa kun heiluttelee ja hieroo sormia,ei oikein muu.Monta kertaa heräsin yöllä kun sormet puutui,pisteli ja kihelmöi. Kipuun Kipulääke.
Leikkauksesta ei vielä tiiä,kun ei ole lääkäri vielä soittanut miten hoidetaan. Sais pian soittaa,että tietäisi ja tarviaako kirurgiaa.
 
Mulle määräsi lääkäri kauan sitten käsikipuun voidetta just siksi et saan nukuttua. Tepsi hyvin eikä muita tarvinnut käyttää. Parani LEVOLLA. Koneella en ollut pariin kuukauteen kotona ollenkaan.
Ei taija sormien puutumiseen auttaa voiteet.
Luulisin että pelkkä lepo ei auta jos on rannekanavassa jotain hermopinnettä. Mie kun oon vielä vasenkätinen,että pakko tehä ja käyttää kättä.

Mutta hyvä että sulla auttoi.
 
vierailija
Ei taija sormien puutumiseen auttaa voiteet.
Luulisin että pelkkä lepo ei auta jos on rannekanavassa jotain hermopinnettä. Mie kun oon vielä vasenkätinen,että pakko tehä ja käyttää kättä.

Mutta hyvä että sulla auttoi.
En ole käynyt lääkärillä sen koommin, mutta opettelin käyttämään kaikkeen toista kättä - eihän se ollut helppoa, mutta hanki sellainen hiiri, ergonomisesti sun käteen sopiva. Sitä ei saa käyttää käsi ojossa, vaan tuossa rintalastan vieressä. Ilman sitä ei varmaan olis parantunut. Minua ei ole leikelty, joten en voi tietää muusta.
 
En ole käynyt lääkärillä sen koommin, mutta opettelin käyttämään kaikkeen toista kättä - eihän se ollut helppoa, mutta hanki sellainen hiiri, ergonomisesti sun käteen sopiva. Sitä ei saa käyttää käsi ojossa, vaan tuossa rintalastan vieressä. Ilman sitä ei varmaan olis parantunut. Minua ei ole leikelty, joten en voi tietää muusta.
Harvoin käytän tietokonetta,en mä tarvia ergonomisesti sopivaa hiirtä.
Molempia käsiä on pakko käyttää töissä & joissakin kotitöissä kotona.
 
vierailija
Mulle määräsi lääkäri kauan sitten käsikipuun voidetta just siksi et saan nukuttua. Tepsi hyvin eikä muita tarvinnut käyttää. Parani LEVOLLA. Koneella en ollut pariin kuukauteen kotona ollenkaan.
Onhan tuo ollut aika kauan markkinoilla. Huomasitkos?
"Piroksikaami on ei-steroidinen anti-inflammatorinen lääkeaine (NSAID), jolla on myös analgeettista vaikutusta. Felden-geelillä voidaan estää koe-eläimille aiheutettua turvotusta, punoitusta, kudoksen uudismuodostusta, kuumetta ja kipua. Felden 0,5 % geelin anti-inflammatorisia ja analgeettisia ominaisuuksia tutkittiin käyttäen seuraavia yleisesti kivun ja inflammaation määritykseen hyväksyttyjä vakiomenetelmiä: karrageenin aiheuttaman rotan käpälän turvotus, rotan traumaattinen edeema, hiivan aiheuttama kipu sekä puuvillalla aikaansaatu granulaatio rotalla sekä säteilyn ja krotoniöljyn aiheuttama marsun vatsan ihon punoitus. Felden 0,5 % geeli todettiin teholtaan 1-prosenttisen indometasiinigeelin veroiseksi kaikissa edellä selostetuissa koejärjestelyissä sekä suun kautta annettavan piroksikaamin veroiseksi rotan turvonneen käpälän tulehdusta lievitettäessä."
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä