vierailija
Ainoastaan kehareille ja junteille on vaikeaa painaa CapsLockia oikeassa kohdassa.Moni ihminen kirjoittaa niin mitä sitte....et kai vain ole pilkunn*****a?
Ainoastaan kehareille ja junteille on vaikeaa painaa CapsLockia oikeassa kohdassa.Moni ihminen kirjoittaa niin mitä sitte....et kai vain ole pilkunn*****a?
Just just ja moukilla on hankaluuksia käytöstavoissa.Ainoastaan kehareille ja junteille on vaikeaa painaa CapsLockia oikeassa kohdassa.
Kävitkö jo? YllätäMä menen aamulla uutestaan, haluatko jotain?
Vaikka pinkkiset pikkarit?
Just just ja moukilla on hankaluuksia käytöstavoissa.
Onko nuo päättömän uudet alushousut?
ei vaan epekin.Onko nuo päättömän uudet alushousut?
En käynyt vielä, kello on vasta 5 aamulla,Kävitkö jo? Yllätä
Joko kävitEn käynyt vielä, kello on vasta 5 aamulla,
Voitko odottaa 5 tuntia, kauppa aukeaa vasta kymmeneltä.
Nyt lähden ihan heti, kello on kuusminuuttia vaille. Mitä haluat? Haluatko Algoman?Joko kävit
2 pikkujuttua.päätön harmaana?
Joko lähdit ostamaan pikkareitaNyt lähden ihan heti, kello on kuusminuuttia vaille. Mitä haluat? Haluatko Algoman?
Moro.Vohvelipäivä.
Lainasin äidiltä mummon vanhan vohveliraudan. Lisukkeena savukala-katkaraputahnaa sekä rahkaa kermavaahdolla ja erilaisia hilloja.
Halaus rankasta päivästä.Iltaa olipas taas fyysisesti rankka päivä. Mies haki töistä ja ihmetteli, miksi kävelen niin huonosti. Kotona sauna päälle ja nyt lepuutusta. Viikonloppu
Minä se olin, en oo taksikuski,mutta älyssä olet ihan oikeassa.2 pikkujuttua.
1. en kirjota harmaana.
2. en ole aasin älyllä varustettu taksikuski, niikun tuo tyyppi jota minuksi epäilit.
Leikkiähän se vain oli, en minä mitään pikkareota osta.Joko lähdit ostamaan pikkareita
Algoma on