The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kirjastossa,rahulassa ja prismalla käyty.
Oli hyvä ilma kävellä,vaikka onkin pakkasta.

Nyt sitten hauduttelen nyhtis-hillosipulikaastiketta pottumuussille

Mun anatomiassani on jotain pielessä?
Aamulla nimittäin jäisiä kiviportaita kävellessäni jalat lähti alta ja kellahdis selälleni vaikka pidin kaiteesta kiinni.
Kummalliseksi asian tekee se, että vaikka kellahdin kiveen selkäpuoli edellä niin nyt kylkiluut ovat kipeinä etupuolelta. Selkäpuolta ei vaivaa mikään.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee ja 0oo0
Aamulla nimittäin jäisiä kiviportaita kävellessäni jalat lähti alta ja kellahdis selälleni vaikka pidin kaiteesta kiinni.
Kummalliseksi asian tekee se, että vaikka kellahdin kiveen selkäpuoli edellä niin nyt kylkiluut ovat kipeinä etupuolelta. Selkäpuolta ei vaivaa mikään.
Normaalia.

Rintaranka on metka kokonaisuus. (jtain mäkin olen kiropraktikkokäynneillä oppinut)

Iltaa :coffee: voi mikä päivä taas. Olispa toinen työpaikka. Mutta kaikkialla varmaan niin kireetä, että selkänahka kuoritaan selästä pois.
Ton takia on kiva olla yrittäjä

Tosin se, että piti myydä toinen auto veks jottei kuolla nälkään ennen kuin kesä koittaa, ei oo kivaa. Puolensa siis kussakin duunissa.

*halaus* kuitenkin sulle kurjan päivän päälle.

Olet niin notkeassa kunnossa, jotta kellahdat nurin solmussa?

vierailija
Kävin hakemassa punajuuria. On vain ollut niin huono vuosi punajuurille, olivat pieniä kuin pesäpallot.
Kävin kolmessa Kanadalaistaustaisessa supermarketissa ja yhdessä USA taustaisessa supermarketossa ennen kuin löysin sopivan kokoisia punajuuria.
Olen niin laiska kuorimaan niitä,mutta raivoisan innokas syömään.
Minä voin murusen punajuuret kuoria:love:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä