Mikä ettei? Hyvähän juureksia on käyttää mihin tahansa vuodenaikaan.Ilmottautuu.
Onko hyvientapojen mukaista tehdä rosollia tähän aikaan vuodesta, jos kutsun sitä punajuuri salaatiksi?
Mikä ettei? Hyvähän juureksia on käyttää mihin tahansa vuodenaikaan.Ilmottautuu.
Onko hyvientapojen mukaista tehdä rosollia tähän aikaan vuodesta, jos kutsun sitä punajuuri salaatiksi?
Tee semmosta ruokaa mistä tykkäät,millon vaan.Ilmottautuu.
Mikä ettei? Hyvähän juureksia on käyttää mihin tahansa vuodenaikaan.
Teiltä aina saa tukea päivittäisiin ongelmiin.Tee semmosta ruokaa mistä tykkäät,millon vaan.
Liemessähän me oltais.Teiltä aina saa tukea päivittäisiin ongelmiin.
Mihinkähän joutuisin ilman teitä
Tommoisia päiviä voi olla.Iltaa voi mikä päivä taas. Olispa toinen työpaikka. Mutta kaikkialla varmaan niin kireetä, että selkänahka kuoritaan selästä pois.
Normaalia.Mun anatomiassani on jotain pielessä?
Aamulla nimittäin jäisiä kiviportaita kävellessäni jalat lähti alta ja kellahdis selälleni vaikka pidin kaiteesta kiinni.
Kummalliseksi asian tekee se, että vaikka kellahdin kiveen selkäpuoli edellä niin nyt kylkiluut ovat kipeinä etupuolelta. Selkäpuolta ei vaivaa mikään.
Ton takia on kiva olla yrittäjäIltaa voi mikä päivä taas. Olispa toinen työpaikka. Mutta kaikkialla varmaan niin kireetä, että selkänahka kuoritaan selästä pois.
Pitää perhe elättää ja kotikin on kiva asia. Kysyin mieheltä tänään, että voinko jäädä elätiksi. Ei antanut lupaa huomenna taas kustannuspaikalle.Tommoisia päiviä voi olla.
Mut jos jokainen päivä on tommoinen niin ennemmin tai myöhemmin siihen tulee stoppi. Siinä pettää joko pää tai kroppa.
Älä tapa itteäs työllä.
Olet niin notkeassa kunnossa, jotta kellahdat nurin solmussa?Mun anatomiassani on jotain pielessä?
Aamulla nimittäin jäisiä kiviportaita kävellessäni jalat lähti alta ja kellahdis selälleni vaikka pidin kaiteesta kiinni.
Kummalliseksi asian tekee se, että vaikka kellahdin kiveen selkäpuoli edellä niin nyt kylkiluut ovat kipeinä etupuolelta. Selkäpuolta ei vaivaa mikään.
No toi on työnantajankin murhe. Jos sinulla prakaa kroppa tai pää niin tarttee pitkäksi aikaa jostain uuden Toffon.Pitää perhe elättää ja kotikin on kiva asia. Kysyin mieheltä tänään, että voinko jäädä elätiksi. Ei antanut lupaa huomenna taas kustannuspaikalle.
Mä en ole koskaan notkeassa kunnossa.Olet niin notkeassa kunnossa, jotta kellahdat nurin solmussa?
Ei työeämässä näin ajatella. Työntekijä tekee sille määrätyt työt ja rutinat pois. Uutta ja nuorempaa ja halvempaa väkeä on oven takana odottamassa.No toi on työnantajankin murhe. Jos sinulla prakaa kroppa tai pää niin tarttee pitkäksi aikaa jostain uuden Toffon.
Ei kande lastaa liikaa kiviä yhden hevosen rekeen.
Minä voin murusen punajuuret kuoriaKävin hakemassa punajuuria. On vain ollut niin huono vuosi punajuurille, olivat pieniä kuin pesäpallot.
Kävin kolmessa Kanadalaistaustaisessa supermarketissa ja yhdessä USA taustaisessa supermarketossa ennen kuin löysin sopivan kokoisia punajuuria.
Olen niin laiska kuorimaan niitä,mutta raivoisan innokas syömään.
Totta tuokin. Mut jos on niin tyhmä työnantaja niin semmoisen vuoksi nyt ei ainakaan kannata rehkiä itteään hengiltä.Ei työeämässä näin ajatella. Työntekijä tekee sille määrätyt työt ja rutinat pois. Uutta ja nuorempaa ja halvempaa väkeä on oven takana odottamassa.
loputon paskanjauhanta on tullut lopulta tiensä päähänOnpa täällä hiljaista nykyään.
lupaat vaan.loputon paskanjauhanta on tullut lopulta tiensä päähän
Onko ne kaikki jutut sinusta täällä totta?lupaat vaan.
Ikävää lukea näitä asioita poikafrendistäni täällä.Onko ne kaikki jutut sinusta täällä totta?