Sä et vissiin ymmärrä kaikkea mitä luet. Esim. tuo mun viesti minkä kirjoitin 22min sitten.no kyllä se vaan teillä näyttää kuluvan
no et näköjään sinäkään. mutta mitäpä tästä kinastelemaan.Sä et vissiin ymmärrä kaikkea mitä luet. Esim. tuo mun viesti minkä kirjoitin 22min sitten.
paitsi saishan sitä ajan kulumaan kinastelemallano et näköjään sinäkään. mutta mitäpä tästä kinastelemaan.
Itse olet rupunen.Niin on. Vain rupusakki jäi.
Kauheeta kun mä pelästyin.Pöö
T::Elena
Kauheeta kun mä pelästyin.
Ellu ja fantzu kakkimassa
Mee nukkumaan ilkimysEllu ja fantzu kakkimassa
Sä luulet olevasi hauska?Ellu ja fantzu kakkimassa
Ootko varma, että Ellu ja Fantzu tarvitsee sun turvaa?Sä luulet olevasi hauska?
Jokainen viestisi todistaa sinun olevan lääkkeensä unohtanut hyvin surullinen ja säälittävä tapaus.
Toisekseen, Fantzulle ja Ellulle kandee kokeilla vittuilla mun kauttani. Tapasi on paitsi tyylitöntä myös epäreilua herkkistyttöjä kohtaan.
Kokeile joskus itteäs isompaa.
Mut ai niin, sulla taidot riittää vain kakkakuvien levittämiseen.
Oletko ylpeä?
Aivan. Mollemilla on oma elämä. Uskomattomampi mitä luulette.Ootko varma, että Ellu ja Fantzu tarvitsee sun turvaa?
Usein näyttää, että he pitävät hyvän huolen itsestään.
Molemmat ovat aikuisia naisia.Ootko varma, että Ellu ja Fantzu tarvitsee sun turvaa?
Usein näyttää, että he pitävät hyvän huolen itsestään.
Ovat herkiksiä, mutta voisivat ehkä pitää henkilokohtaiset asiat henkilökohtaisina.Molemmat ovat aikuisia naisia.
Ihan varmasti pitävät huolen itsestään.
Mut toi paskanlevittäjä iskee vaan just heihin, jotka kumpikin ovat herkkiksiä.
Päättömän stalkkaaja sit on eri tyyppi joka hakkaa kirvestään kiveen.
Kumpikaan oikein ei osaa. Mitään.
Kyl se on mun mielestä paskanlevittäjä joka vois pitää luulonsa ja fantasiansa omana tietonaan.Ovat herkiksiä, mutta voisivat ehkä pitää henkilokohtaiset asiat henkilökohtaisina.
Aivan!Kyl se on mun mielestä paskanlevittäjä joka vois pitää luulonsa ja fantasiansa omana tietonaan.
Eivät levittele henk.kohtaisia asioitaan täällä, Ellu tosin aina levittelee miehille haarojaa ja kehuu panoillaan, fantzu ei niinkään.Ovat herkiksiä, mutta voisivat ehkä pitää henkilokohtaiset asiat henkilökohtaisina.
Taijat olla vähän rakastunu fantzuun ja elluunMolemmat ovat aikuisia naisia.
Ihan varmasti pitävät huolen itsestään.
Mut toi paskanlevittäjä iskee vaan just heihin, jotka kumpikin ovat herkkiksiä.
Päättömän stalkkaaja sit on eri tyyppi joka hakkaa kirvestään kiveen.
Kumpikaan oikein ei osaa. Mitään.
Ellu ei levittele miehille ei todellakaan kehu täällä ja entä sitten jos levittelee,mitä se muille kuuluu.Fantzusta en sano mitään.Eivät levittele henk.kohtaisia asioitaan täällä, Ellu tosin aina levittelee miehille haarojaa ja kehuu panoillaan, fantzu ei niinkään.
Miksi kehut itseäsi harmaana Elena?Ellu ei levittele miehille ei todellakaan kehu täällä ja entä sitten jos levittelee,mitä se muille kuuluu.Fantzusta en sano mitään.
Koska en ole Elena.Miksi kehut itseäsi harmaana Elena?