Algoma on täällä.Ketä paikalla?
Mie oon vähän aikaaKetä paikalla?
Täällä vain ripotteli. Ei ollut kunnon sade.Onneksi muuten käytiin vaan lähikaupassa.
Kotiin kun tultiin,niin alkoi kunnon lumisade
Täällä oli jonkin aikaa ihan tiheä lumisade,nyt tulee vain vähän ja kohta loppuu jo.Täällä vain ripotteli. Ei ollut kunnon sade.
Algoma on täällä.
Joo,en päässy vähään aikaan ollenkaan palstalleEi helvetti, alkoiko taas plussan takkuaminen?
En pysty tykkäämään tai vastaamaan Lunalle.
Miss Marple meni sivu suun. En muistanut että se tulee iltapäivällä.
Ok, mä tulin just koneelle.Joo,en päässy vähään aikaan ollenkaan palstalle
Mie käytän nykyisin kännykkää tai tablettia. Tietokoneella kun pystyn olemaan korkeintaan 20 min. Alkaa olkapäässä ja hartioissa olemaan niin kova kipu,ettei voi olla pitempääOk, mä tulin just koneelle.
Mä käytän välillä kännykkää. Mullakin on kipuja mutta silti olen läppärillä. Tavallaan tottunut kipuun. Sitä on ollut vuosia.Mie käytän nykyisin kännykkää tai tablettia. Tietokoneella kun pystyn olemaan korkeintaan 20 min. Alkaa olkapäässä ja hartioissa olemaan niin kova kipu,ettei voi olla pitempää
Jep,noi jatkuvat kivut on semmoisia,että niihin jotenkin turtuu ja tottuu. Nivelkivut on mulla semmosia.Mä käytän välillä kännykkää. Mullakin on kipuja mutta silti olen läppärillä. Tavallaan tottunut kipuun. Sitä on ollut vuosia.
Joku kiva leffa mikä sopii kaikille,lämmintä kaakaotaMitäs sitä sit keksisi.
Puoli poppoota flunssassa. Ulkona turhan kylmä. Tylsäääääääääääää!
palstalla aika kuluu...Mitäs sitä sit keksisi.
Puoli poppoota flunssassa. Ulkona turhan kylmä. Tylsäääääääääääää!
Ei kulu. Palstalla on niin hiljaista ja tylsää. Mä teen välillä jotakin muuta.palstalla aika kuluu...
No kun tuntuu olevan hiljaista täälläkin.palstalla aika kuluu...
Niin on. Vain rupusakki jäi.Kaikki hyvät tyypit lähtenyt.