Mitä ihmettä kaikki muut nelikymppiset oikein tekevät viikonloppuiltaisin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ahvenia, kuhaa, haukea ja satunnaisesti muitakin. Mateita on viime vuosina ollut vaikea tavoittaa.
Nyt olen kade. Ajatus pilkillä istumisesta on upea. Ois auringonpaiste ja termarissa kuumaa juomaa ja niiiiin mukavaa. Mutta todellisuus on se että mä jäädyn ja mua pelottaa että jää pettää ja jos saan saalista niin se on vaan joku sellainen piikikäs pohjamutien asukas. :oops:

• Tykkää
Reactions: m1es ja Fantzu
:eek:

Ootko sä ajatustenlukija?

Mä kun pohdin pilkkijuttujen päälle että @m1es voisi hyvin vaihtaa ton pikkuännän isoksi. :love:
Hmm, todella kryptinen viesti. Nimimerkissä m1es ei ole n-kirjainta. Pitäisikö minun siis vaihtaa nimimerkin m-kirjain isoksi vai nykyinen "pikkuämmä" uuteen, suurempaan o_O Olen kuvitellut, ettei
@0oo0 ole kovin massiivinen vaan pikemminkin urheilullinen. Yhteisiä kiinnostuksen kohteita meillä toki löytyy ;)

• Tykkää
Reactions: 0oo0
vierailija
Hmm, todella kryptinen viesti. Nimimerkissä m1es ei ole n-kirjainta. Pitäisikö minun siis vaihtaa nimimerkin m-kirjain isoksi vai nykyinen "pikkuämmä" uuteen, suurempaan o_O Olen kuvitellut, ettei
@0oo0 ole kovin massiivinen vaan pikemminkin urheilullinen. Yhteisiä kiinnostuksen kohteita meillä toki löytyy ;)
Urheilullinen o_O sehän kittaa kaljaa ja sidukkaa päivät pitkät ja mässää viinereitä:eek:

Fantzu
Niin niitä kavereita puhdasta tulee
Mitä niitä kavereita? Mitä puhdasta? Kerroin mitä jotkut nelikymppiset tekevät viikonloppuna.
Sinulla on koko ajan ymmärtämisen vaikeus mun kirjoittamisiin viesteihin. Vai onko sinulla valikoiva ymmärtäminen. o_O
En vastaa sinulle enää tähän ketjuun joten ei kannata väkyttää turhaan. :D

P.S. Nyt minä hokasin. Sinulla on huono suomenkielen taito.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyl m tosta sun ämmästä puhuin, näppäilin vain vikaan. Ja naisia en ämmittele.

vierailija
Siideriä? En, enkä kaljaakaan vaan olutta. :p
Viineristä tai valmisleivonnaisista ylipäätään taas on aikaa. Eikäkon, runebergintortun söin viime kuussa.
Hölöhölö. Dementiako vaivaa?The ketjussa luettelet _joka_päivä mitä kaikkee olet mättänyt menemään. Harva se päivä löytyy ruokalistalta leivonnaista ja kaljaa, sidukka maistuu myös. Eipä sillä, syöt ja juot mitä tykkäät. En vaan tajua miksi haluat kaunistella totuutta.

Hölöhölö. Dementiako vaivaa?The ketjussa luettelet _joka_päivä mitä kaikkee olet mättänyt menemään. Harva se päivä löytyy ruokalistalta leivonnaista ja kaljaa, sidukka maistuu myös. Eipä sillä, syöt ja juot mitä tykkäät. En vaan tajua miksi haluat kaunistella totuutta.
Kyl mä nyt itsetekemiäni herkkuja syön. :p

Ja vaikka mitä, niin kauan kun vaaka näyttää että olen normaalipainoinen.

Yhteistyössä