Ahvenia, kuhaa, haukea ja satunnaisesti muitakin. Mateita on viime vuosina ollut vaikea tavoittaa.
Jos mä otan hanskat näillä pakkasilla veks ja vielä kastelen sormeni niin ne kai tipahtavat umpijäätyneinä irti.
Mitä kalaa oot saanut? Mateita?
Ahvenia, kuhaa, haukea ja satunnaisesti muitakin. Mateita on viime vuosina ollut vaikea tavoittaa.
Jos mä otan hanskat näillä pakkasilla veks ja vielä kastelen sormeni niin ne kai tipahtavat umpijäätyneinä irti.
Mitä kalaa oot saanut? Mateita?
Niin niitä kavereita puhdasta tuleeKotona katsoo leffan tai tekee muuta kivaa. Käydä kaverin luona tai pyytää kaveri luokseen.
Nyt olen kade. Ajatus pilkillä istumisesta on upea. Ois auringonpaiste ja termarissa kuumaa juomaa ja niiiiin mukavaa. Mutta todellisuus on se että mä jäädyn ja mua pelottaa että jää pettää ja jos saan saalista niin se on vaan joku sellainen piikikäs pohjamutien asukas.Ahvenia, kuhaa, haukea ja satunnaisesti muitakin. Mateita on viime vuosina ollut vaikea tavoittaa.
Ah täälähän on romanssi meneillään
Ootko sä ajatustenlukija?
Mä kun pohdin pilkkijuttujen päälle että @m1es voisi hyvin vaihtaa ton pikkuännän isoksi.
Hmm, todella kryptinen viesti. Nimimerkissä m1es ei ole n-kirjainta. Pitäisikö minun siis vaihtaa nimimerkin m-kirjain isoksi vai nykyinen "pikkuämmä" uuteen, suurempaan Olen kuvitellut, ettei
Mä kun pohdin pilkkijuttujen päälle että @m1es voisi hyvin vaihtaa ton pikkuännän isoksi.
Ketut ovat kyllä söpöjä. Minä en onneksi ole vielä noin harmaa.
Urheilullinen sehän kittaa kaljaa ja sidukkaa päivät pitkät ja mässää viinereitäHmm, todella kryptinen viesti. Nimimerkissä m1es ei ole n-kirjainta. Pitäisikö minun siis vaihtaa nimimerkin m-kirjain isoksi vai nykyinen "pikkuämmä" uuteen, suurempaan Olen kuvitellut, ettei
@0oo0 ole kovin massiivinen vaan pikemminkin urheilullinen. Yhteisiä kiinnostuksen kohteita meillä toki löytyy
Mitä niitä kavereita? Mitä puhdasta? Kerroin mitä jotkut nelikymppiset tekevät viikonloppuna.Niin niitä kavereita puhdasta tulee
Minusta se on kohtuullista käyttöä, jos ei käytä ollenkaan. Ei alkoholi ole mikään välttämättön asia.Mutta ei kohtuudessa pysyvän alkoholinkäytön mallia?
Kyl m tosta sun ämmästä puhuin, näppäilin vain vikaan. Ja naisia en ämmittele.Hmm, todella kryptinen viesti. Nimimerkissä m1es ei ole n-kirjainta. Pitäisikö minun siis vaihtaa nimimerkin m-kirjain isoksi vai nykyinen "pikkuämmä" uuteen, suurempaan Olen kuvitellut, ettei
@0oo0 ole kovin massiivinen vaan pikemminkin urheilullinen. Yhteisiä kiinnostuksen kohteita meillä toki löytyy
Siideriä? En, enkä kaljaakaan vaan olutta.Urheilullinen sehän kittaa kaljaa ja sidukkaa päivät pitkät ja mässää viinereitä
Vai tarkoitatko kryptisesti ehkä operaatiota esim Tallinnassa?
Järkyttävä hihhulien kanava!katson tv 7
Hölöhölö. Dementiako vaivaa?The ketjussa luettelet _joka_päivä mitä kaikkee olet mättänyt menemään. Harva se päivä löytyy ruokalistalta leivonnaista ja kaljaa, sidukka maistuu myös. Eipä sillä, syöt ja juot mitä tykkäät. En vaan tajua miksi haluat kaunistella totuutta.Siideriä? En, enkä kaljaakaan vaan olutta.
Viineristä tai valmisleivonnaisista ylipäätään taas on aikaa. Eikäkon, runebergintortun söin viime kuussa.
Kyl mä nyt itsetekemiäni herkkuja syön.Hölöhölö. Dementiako vaivaa?The ketjussa luettelet _joka_päivä mitä kaikkee olet mättänyt menemään. Harva se päivä löytyy ruokalistalta leivonnaista ja kaljaa, sidukka maistuu myös. Eipä sillä, syöt ja juot mitä tykkäät. En vaan tajua miksi haluat kaunistella totuutta.