-kin? Siis kuinka monena päinänä huushollaat.Mä just ajattelin kahvia. Mä siivoan tänäänkin.
Söin juuri lounaan. Seuraavaksi ulkoilemaan ja perheelle siivousrauha. Mutta sitä ennen kuppi kahvia.
Se olisikin jotain uutta
Täällä on ollut kaaos. Vanhoja papereita ja kamoja roskiin. Imurointia ja lattian pyyhkimistä.-kin? Siis kuinka monena päinänä huushollaat.
Mä lastaan aika säälimättömästi kaiken turhan ja ekstran kierrätykseen. Lajittelu käy kiivaana, varsinkin nyt kevään koittaessa.Täällä on ollut kaaos. Vanhoja papereita ja kamoja roskiin. Imurointia ja lattian pyyhkimistä.
Kaaos se on täälläkin. Onneksi nukkumaluukku on niin pieni, että kauheetakaan kaaosta ei tartte kovin kauaa raivata.Täällä on ollut kaaos. Vanhoja papereita ja kamoja roskiin. Imurointia ja lattian pyyhkimistä.
Noin ex- rouvakultanikin kevään koittaessa tuumi.Mä lastaan aika säälimättömästi kaiken turhan ja ekstran kierrätykseen. Lajittelu käy kiivaana, varsinkin nyt kevään koittaessa.
Mulla on paha vika hamstrata. Sitten pitää käydä läpi ja heittää turhat pois.Mä lastaan aika säälimättömästi kaiken turhan ja ekstran kierrätykseen. Lajittelu käy kiivaana, varsinkin nyt kevään koittaessa.
Kun luin sun viestin niin vaihdoin kuvan heti.Oho, Fantzun kuva vaihtuikin samaan aikaa kun kirjotin viestini. Telepatiaa?
Olit kyllä nopee.Kun luin sun viestin niin vaihdoin kuvan heti.
Oli kuva koneella.Olit kyllä nopee.
Rannekanava ahtauman leikkaus,yleensä tähystyksellä.Avoleikkaukseen en suostuisi kuin painavasta syystä.Tähystysleikkaus nopeampi ja toipumisaika puolet vähemmän sekä ei jää kuin pienii piste leikkaushaavasta toisin kuin avoleikkauksesta.Alustavasti tutkimuksen tehny lääkäri kerto tulokset. Tk lääkäri päättää jatkosta.
Oikeassa kädessä hyvin lievä löydös,ei ehkä täytä hoitokriteeriä,mutta vasemassa kädessä isompi löydös,rannekanava mikä lie ja hoito olis yölasta tai ehkä tarviaa kirurgin konsultaation ja leikkauksen.
Saa nähdä mikä tulee sitten olemaan hoito.
Vasen käsi on tosi kipee
Ok,seleväRannekanava ahtauman leikkaus,yleensä tähystyksellä.Avoleikkaukseen en suostuisi kuin painavasta syystä.Tähystysleikkaus nopeampi ja toipumisaika puolet vähemmän sekä ei jää kuin pienii piste leikkaushaavasta toisin kuin avoleikkauksesta.
Voih, ikävä juttu.Alustavasti tutkimuksen tehny lääkäri kerto tulokset. Tk lääkäri päättää jatkosta.
Oikeassa kädessä hyvin lievä löydös,ei ehkä täytä hoitokriteeriä,mutta vasemassa kädessä isompi löydös,rannekanava mikä lie ja hoito olis yölasta tai ehkä tarviaa kirurgin konsultaation ja leikkauksen.
Saa nähdä mikä tulee sitten olemaan hoito.
Juu oon vielä vasenkätinen