sä voitkin tulla poistaman luulot minusta, mutta eihän sinussa ole miestä siihenkään.Suuret on reppanalla luulot
sä voitkin tulla poistaman luulot minusta, mutta eihän sinussa ole miestä siihenkään.Suuret on reppanalla luulot
tuollaisen raakalaismaisen kuvan laittaminen kertoo paljon ikävää persoonallisuudesta, samoin häntä fanittavasta, yksinkertaisesta helmikanalaumasta. Kehtaavatkin peukuttaa tuollaista. Kylmäävän inhottavaa suorastaanai noin?
Aha!Ah, taas sai peukuttaa.
tuollaisen raakalaismaisen kuvan laittaminen kertoo paljon ikävää persoonallisuudesta, samoin häntä fanittavasta, yksinkertaisesta helmikanalaumasta. Kehtaavatkin peukuttaa tuollaista. Kylmäävän inhottavaa suorastaan
Aha!
Jääräpäinen himopeukuttaja iski jälleen.
Veripalttua ei ole tullu syötyä. Verta muussa muodossa kyllä.Aamuäivää!
Brunssiähky. Paisteltiin veripalttua, tuoremakkaroita, munia sekä eiliset muusinjämät.
Punikkihan harrastaa eläinten huvimurhaamista, ei yllättänyt kuvavalintansa.tuollaisen raakalaismaisen kuvan laittaminen kertoo paljon ikävää persoonallisuudesta, samoin häntä fanittavasta, yksinkertaisesta helmikanalaumasta. Kehtaavatkin peukuttaa tuollaista. Kylmäävän inhottavaa suorastaan
Toi oli viron puolelta tuotua. Siinä on jotain yrttimaustetta mistä en niin hirmusti pidä. Suomalaista palttua sen sijaan olen löytänyt viimeksi jostain jättimarketista ehkä viisi vuotta sitten. Ti kenties kauppahallista. En muista. Se on kuitenkin parempaa.Veripalttua ei ole tullu syötyä. Verta muussa muodossa kyllä.
mitä sinä omasta mielestään maan paras ampuja siitä tiedät?Punikkihan harrastaa eläinten huvimurhaamista, ei yllättänyt kuvavalintansa.
Ei uutta rintamalla.Mitäpä tänne kuuluu?
Typerä kommentti. Missä niin olen väittänyt?mitä sinä omasta mielestään maan paras ampuja siitä tiedät?
Peitetulppa?Osaisiko joku neuvoa korjaamisessa?
Kylpyhuoneen allastasossa on kiinni saippua-annostelija. Reikä tasossa ja pullo alapuolella ja vain pumppu näkyy. Tämä on ihan susi. Ottaisin sen pois.
Millä aukon voisi peittää, ihmettelee hän
Joku kumitulppa tai https://www.k-rauta.fi/rautakauppa/silikonit ?Osaisiko joku neuvoa korjaamisessa?
Kylpyhuoneen allastasossa on kiinni saippua-annostelija. Reikä tasossa ja pullo alapuolella ja vain pumppu näkyy. Tämä on ihan susi. Ottaisin sen pois.
Hanki sopivankokoinen kumitulppa ja pidä sen päällä eina tavallista pumppusaippuaa niin musta tai harmaa tulppa ei näy.Osaisiko joku neuvoa korjaamisessa?
Aamuäivää!
Brunssiähky. Paisteltiin veripalttua, tuoremakkaroita, munia sekä eiliset muusinjämät.
Ei tuu näyttää kovin kauniilta eli en ehkä kokeile tätä. On niin näkyvällä paikalla. Kiitos kuitenkin ehdotuksesta.Hanki sopivankokoinen kumitulppa ja pidä sen päällä eina tavallista pumppusaippuaa niin musta tai harmaa tulppa ei näy.
Tai alapuolelta tilapäiskiinnitetyn muoviläpyskän päälle truuttaus valkoista silikonia ja sit pitää odttaa pari päivää jotta se kuivuu. Sormen saa siitä kyl silti tungettua läpi jos haluaa, ei ehkä kovin kestävä ratkaisu.
Itse asiassa tuolla hakusanalla löytyy jotain, kiitos.Peitetulppa?
typerä tietämättömän ihmisen luulo asiasta mistä et tiedä yhtään mitään.Typerä kommentti. Missä niin olen väittänyt?
Se on varmaa, en halua riistää esim. yhdeltäkään riistaeläimeltä henkeä. Siitä sinä puolestasi saat hyvän olon, kun olet päättänyt elämän puolustuskyvyttömältä eläimeltä!
Söin juuri lounaan. Seuraavaksi perhe ulkoilemaan ja itselle siivousrauha. Mutta sitä ennen kuppi kahvia.Vaniljajogurttia banaanin viipaleilla.
Mä just ajattelin kahvia. Mä siivoan tänäänkin.Söin juuri lounaan. Seuraavaksi perhe ulkoilemaan ja itselle siivousrauha. Mutta sitä ennen kuppi kahvia.