Mitä ihmettä kaikki muut nelikymppiset oikein tekevät viikonloppuiltaisin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jumalalle kiitos sinunkaltaisiisi harvoin törmää enää tosielämässä. Sekopäiden satu-uskovaisten on hyvä pysytellä sisätiloissa omissa oloissaan.
:D

se unohti kertoa että se jumala on kaikkivaltiaana (he-he) samaan aikaan suistanut alkoholisteiksi, huumehörhöiksi, tappajiksi, pedofiileiksi, raiskaajiksi jne kamalia määriä ihmisiä, jotka syntyi viattomina vauvoina maailmaan

vierailija
:D

se unohti kertoa että se jumala on kaikkivaltiaana (he-he) samaan aikaan suistanut alkoholisteiksi, huumehörhöiksi, tappajiksi, pedofiileiksi, raiskaajiksi jne kamalia määriä ihmisiä, jotka syntyi viattomina vauvoina maailmaan
Äläs nyt höpäjä paskoja omia tulkintojas. Ei taida ketään kiinnostaa. Olet vaan kade kun joku oli saanut Jumalasta voimaa. Löydä sinäkin oma voimavarasi äläkä kimitä täällä kuten pelkuri lapsi.

vierailija
Nuorempana olin varsinainen bilehile ja kävin joka viikonloppu ravintolass. Nykyään olen mielummin kotona, ei huvita lähteä minnekään. Surffailen netissä, katson televisiota, käyn iltalenkillä, chattailen. Jos kaipaa hetkellistä läheisyyttä, niin chatista sitä löytyy helposti. Samoin lavatansseissa on kivasti sosiaalisuutta ja saa tuntea toisen ihmisen ihan fyysisesti lähellään.

Suosittelen lavatanssiharrastusta. Siellä käy kaiken ikäisiä. Älä kuitenkaan pelästy, sillä se on nykyään melkoista hifistelyä. Ainakin isommilla paikkakunnilla porukat osaavat kaikki mahdolliset salsat, cha-chat, rumbat, jivet, buggit, swingpolkat yms. Tanssikursseilla oppii hyvin ja tanssin maailma imaisee mukaan.

Hanki kunnon makuupussi - kyllä tuolla nytkin on ihan sopiva retkikeli jos varusteet ovat kunnolliset (y)

Vaude Sernica 1200
Mulla on jo! https://www.varusteleka.fi/fi/product/carinthia-sa-m05-makuupussi/30761

Yön kyllä tarkenee. Mutta päivä. Pitkät raajat eikä liiemmälti vararasvaa niin sormet ja varpaat jäätyvät vaikka laittaisi kolmet sukat/hanskat päällekkäin.

Ja toisekseen on paljon kivempi kun päivällä voi ottaa piponkin veks ja hörppiä pannukahvia paljain käsin ja antaa auringon helliä. Yöllä pöllötkin ovat äänekkäämpiä kun lämpötila on lähempänä plussaa tai jopa sen puolella.

• Tykkää
Reactions: Fantzu
vierailija
Jos tästä johonkin meinaan lähteä niin matka katkeaa tossa nurkkabaarin kohdalla ajatukseen, että tostakin saa kaljaa.

Hyvät puolet on siinä, että ei tartte erikseen pukeutua, paikalla on pelkkiä kavereita ja kotimatka on lyhyt.
Kuulutkos sinä vielä nelikymppisiin? Mistähän olen saanut päähäni, että käyt jo kuudettakymmenettä. Palstailjoiden keski-ikähän lie siellä viisissäkymmenissä. Pitäisiköhän tehdä tutkimusgallup aiheesta. :D:rolleyes:

Mulla on jo! https://www.varusteleka.fi/fi/product/carinthia-sa-m05-makuupussi/30761

Yön kyllä tarkenee. Mutta päivä. Pitkät raajat eikä liiemmälti vararasvaa niin sormet ja varpaat jäätyvät vaikka laittaisi kolmet sukat/hanskat päällekkäin.

Ja toisekseen on paljon kivempi kun päivällä voi ottaa piponkin veks ja hörppiä pannukahvia paljain käsin ja antaa auringon helliä. Yöllä pöllötkin ovat äänekkäämpiä kun lämpötila on lähempänä plussaa tai jopa sen puolella.
Kukin palelee tyylillään. Minullakin on näillä keleillä hieman kylmännyt sormia, kun kalalla on ollut pari tuntia hanskat pois käsistä. Vaan pian nuo lämpenevät kun vetää ne hanskat takaisin tassuihin.

Kukin palelee tyylillään. Minullakin on näillä keleillä hieman kylmännyt sormia, kun kalalla on ollut pari tuntia hanskat pois käsistä. Vaan pian nuo lämpenevät kun vetää ne hanskat takaisin tassuihin.
:confused:

Jos mä otan hanskat näillä pakkasilla veks ja vielä kastelen sormeni niin ne kai tipahtavat umpijäätyneinä irti.

Mitä kalaa oot saanut? Mateita?

Yhteistyössä