The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jaahas here we go again:rolleyes:...mitä sitte Jos kukaan ei minua huoli? Miten se on mun ongelma? Sitte en kelpaao_O

Fantzu:love::love:

Tuntuu ettei nyt millään virkisty tänään, ihan uuvatti olo Ja ton yhen lehvankin Juoni meni kutakuinkin ohi silmien, kun yritin katella sitä Jonkun sortin puolikoomassa:unsure:

• Tykkää
Reactions: Kais
Siinä ikaffeessa on hirmu pitkä lisa herraties mitä aineita.

Mä käytän noita uusia suomalaisia mitkä löytyvät kylmähyllystä. Eivät ne kyl näytä järin nätiltä kun "herottuvat".
Niinhä siinä on,mut kun maistuu hyvältä :oops:
Oon kokeillu myös Kaslinkin,valion odlygood ja tuota juustoporttia :oops: mutta kun eivät maistu hyvälle,nytkin meinas jäähä kahvi juomata ;)
Kaslink ehkä menis joten kuten. Kaslink luomu olis ok,jos ei sakkaantuisi.

Ei, kuulkaa, kannata ottaa isoa janohuikkaa siitä oluttölkistä, mikä on tänpäiväisen vieressä mutta avattu ja lauteille unohdettu jo joskus viime viikolla.

:sick:

Hyvä ettei kieli palanut kaamean man lisäksi!

Elämä on kyl oikeasti melko ihanaa kun ruokahalu ei mene millään.

Paitsi kun on oksupoksutauti tai kurkku ihan hiton kipiä.
Mulla menee ruokahalu herkästi, siihen riittää Jos Joku kirnuaa räkäänsä lähellä, eli ihan vaan niiskasee.:sick:
Mulla on myös tapana hampaita pestessä pestä kieli, täytyyhän siitä pestä pois kaikki kakkakerrokset mitä päivänaikana kertyy:sneaky:...noh, toi ei oo se pointti vaan pointti on se, että empähän oo vielä kertaakaan jynssänny kieltäni ilman kakostelua ja vesiä silmissä:sick:

Oli kyl ihan turhanpäiväinen se kakkikuva minunkin mielestä.

Vähän siitä kenties keskustelua irtosi ja tavallaanhan se muutoin melkis kuolleella palstalla on vain hyvä mutta toki mieluummin olisin kuvan sijaan nähnyt tekstiä joka kertoo mitä joku ajattelee.

Kuva ehkä kertoo enemmän kuin tuhat sanaa mutta kyseinen kuva ei tuonut ilmi sitä mikä linkittäjäänsä vituttaa. -Turha siis.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä