Mä ehdottaisin kyselyikäiselle, että käyt kyselemässä seksiasioita koulun terveydenhoitajalta. Jos et äidiltäsi uskalla.Idiot tarkoitin että palstalaiset keskenään
onneksiSä et kuulu meidän sukuun.
Siinä ikaffeessa on hirmu pitkä lisa herraties mitä aineita.Kahvia
Hyi kun Juustoportin kaurajuoma on pahaa kahvissa.Ikaffe on parasta,Rainbow ok.
Niinhä siinä on,mut kun maistuu hyvältäSiinä ikaffeessa on hirmu pitkä lisa herraties mitä aineita.
Mä käytän noita uusia suomalaisia mitkä löytyvät kylmähyllystä. Eivät ne kyl näytä järin nätiltä kun "herottuvat".
Ikaffe on hyvää.Kahvia
Hyi kun Juustoportin kaurajuoma on pahaa kahvissa.Ikaffe on parasta,Rainbow ok.
Aha, pitää katella kun käyn kaupassa.Siinä ikaffeessa on hirmu pitkä lisa herraties mitä aineita.
Mä käytän noita uusia suomalaisia mitkä löytyvät kylmähyllystä. Eivät ne kyl näytä järin nätiltä kun "herottuvat".
Niin on vaikka on kallista. Plantin kaurajuomaa kahville en oo löytänyt vielä mistäänIkaffe on hyvää.
HupsEi, kuulkaa, kannata ottaa isoa janohuikkaa siitä oluttölkistä, mikä on tänpäiväisen vieressä mutta avattu ja lauteille unohdettu jo joskus viime viikolla.
Hyvä ettei kieli palanut kaamean man lisäksi!
Mulla menee ruokahalu herkästi, siihen riittää Jos Joku kirnuaa räkäänsä lähellä, eli ihan vaan niiskasee.Elämä on kyl oikeasti melko ihanaa kun ruokahalu ei mene millään.
Paitsi kun on oksupoksutauti tai kurkku ihan hiton kipiä.
löysää nutturaaMut ei noita paskakuvia tarvia laittaa kuitenkaan
Jos tommoset kuvat kiinnostaa kovasti,niin harmaa voi yksin niitä katella ilman että tänne jakaa törkykuvia
Opettele sinä käyttäytymäänlöysää nutturaa
mitä minä nyt teinOpettele sinä käyttäytymään
Opettele sinä käyttäytymään
Kaikki ei jaa sun kiinnostusta paskakuviin. Kiitos vaan nuttura on löysällä jolöysää nutturaa
Miksi hermostut noin kovasti ihan normaalista ruumiintoiminnosta? Oletko siviilissä yhtä häpeilevä? Pistät tv:n kovalle ja paperia pytyn pohjalle mennessäsi paskomaan, ettei vaan kukaan kuule paskan loiskahduksia ja pierun rätkettä?Kaikki ei jaa sun kiinnostusta paskakuviin. Kiitos vaan nuttura on löysällä jo
Et mitään. T i e t e n k ä ä n et tehnyt mitään.mitä minä nyt tein