Miksi sä olet Fantzulle noin ilkee?Sinun kaltaisille naisille on ihan oma nimikin
Miksi sä olet Fantzulle noin ilkee?Sinun kaltaisille naisille on ihan oma nimikin
Sillä ei ole muuta hupia. Eipä tuolla ole niin väliä.Miksi sä olet Fantzulle noin ilkee?
Se on kyllä harvinaisen hieno.Ai niin joo! Menin sitten ja ostin sen uuden Taikuri Muumimukin. Koskaan aiemmin en noita ole itselleni ostanut, muutaman saanut lahjaksi.
Montako koiraa sulla onkaan? Etkös ole myös jonkun kissimirrinkin emäntä? Vai onko niitäkin enemmän?Taas piti koirien kanssa käydä vaan "pikapissatus" mutta se venahti reilun 7 kilometrin haihattelulenkiksi. Keli oli pakkasesta huolimatta aivan ihana. Ihastelin kaunista auringonlaskua. Koirat saivat kirmailla myös vapaana, niin niilläkin oli superhauskaa. Ihan huippua, että päivänvaloa riittää vielä klo 18 jälkeenkin. Ehkä tää kurja talvenselkä tästä taittuu jouhevasti kevääksi.
Mä tein syksyllä päätöksen lopettaa muumimukien keräämisen, kun niiden määrä huitelee mulla jossain 50kpl:n paremmalla puolella ja tuotantokin siirtyi jo ajat sitten halpamaihin...mutta Taikuri-mukin nähtyäni joudun ehkä pyörtämään päätökseni. Tiuhti&Viuhti-muki oli myös kerrassaan ihana...Mutta lopettaa pitäis kerääminen ihan oikeasti, liika on liikaa. Suunnittelija vaan hieroo karvaisia käsiään matkalla pankkiin, kun paatuneet muumifanit lankeaa yhä uudelleen ja uudelleen...Ai niin joo! Menin sitten ja ostin sen uuden Taikuri Muumimukin. Koskaan aiemmin en noita ole itselleni ostanut, muutaman saanut lahjaksi.
2 koiraa on. Kissaa ei ole, vain vierailevia tähtösiä ollut hoidossa silloin tällöin.Montako koiraa sulla onkaan? Etkös ole myös jonkun kissimirrinkin emäntä? Vai onko niitäkin enemmän?
Olitko nukkumassa ? Kaipasin sinuaNyt se murunen tuli tänne.
Kappas, olette aina samaan aikaan kuin minä olen täällä.Olitko nukkumassa ? Kaipasin sinua
Luulet itsestäsi vähän liikojaKappas, olette aina samaan aikaan kuin minä olen täällä.
PäivääErittäin hyvää huomenta vaan kaikille