vierailija
Usko minua kun sanon, että et ole hauska. Tyrkytät itseäsi ja sitten naurat naisille joiden miehet ovat pettäneet vaimojaan kanssasi.Tottakai
Usko minua kun sanon, että et ole hauska. Tyrkytät itseäsi ja sitten naurat naisille joiden miehet ovat pettäneet vaimojaan kanssasi.Tottakai
Kai sullakin on lääkkeet noihin harhoihinUsko minua kun sanon, että et ole hauska. Tyrkytät itseäsi ja sitten naurat naisille joiden miehet ovat pettäneet vaimojaan kanssasi.
Ei ne auta jos niitä ei otaKai sullakin on lääkkeet noihin harhoihin
Kai sullakin on lääkkeet noihin harhoihin
Kuka sanoi että pidän itseäni hauskana? Ja tuohon viimeisimpään en jaksa ees kommentoidaUsko minua kun sanon, että et ole hauska. Tyrkytät itseäsi ja sitten naurat naisille joiden miehet ovat pettäneet vaimojaan kanssasi.
Niin vaikeneminenhan on myöntämisen merkki.Kuka sanoi että pidän itseäni hauskana? Ja tuohon viimeisimpään en jaksa ees kommentoida
Mitä myönnetään? Kunniamerkkejä vaiNiin vaikeneminenhan on myöntämisen merkki.
Miksiköhän luulet mun olleen muiden naisten miesten kanssa? Mä olen ollut 20v saman miehen kanssa.Niin vaikeneminenhan on myöntämisen merkki.
Älä yritä yhtään vai oikeastiko kuvittelet ettei sinun viesteilysi ole jo tiedossa?Miksiköhän luulet mun olleen muiden naisten miesten kanssa? Mä olen ollut 20v saman miehen kanssa.
Mikä viesteily?Älä yritä yhtään vai oikeastiko kuvittelet ettei sinun viesteilysi ole jo tiedossa?
Eivät ikävä kyllä lupaa postittaa Suomeen...M1es, millä hakusanalla kannattaa etsiä nettikaupoista tuota maitotissiä? Tarvin sellaisen kahvipöytään
Mikähän.Mikä viesteily?
@sangria , älä ota tuota vierasta tosissasi. Hän on meidän vakiprovoilijoitamme. Tuntee siitä, että yrittää aina hyökätä valitsemansa keskustelijan kimppuun sen sijaan että keskustelisi itse aiheesta. Sitkeä, ärsyttävä mutta terveydelle vaaraton, vähän niinkuin täi.Mikä viesteily?
Kiitos!!! Yritän etsiä jos löytyisi jostain vaikka Euroopasta Tuo on niin kiva!Eivät ikävä kyllä lupaa postittaa Suomeen...
https://www.amazon.com/Handful-Boobie-Coffee-Creamer-Holder/dp/B00JJOWPWO
Okei, tääl on tosiaan meno muuttunu tosi paljon siitä, mitä se joskus oli. Useampi vuosi sitten@sangria , älä ota tuota vierasta tosissasi. Hän on meidän vakiprovoilijoitamme. Tuntee siitä, että yrittää aina hyökätä valitsemansa keskustelijan kimppuun sen sijaan että keskustelisi itse aiheesta. Sitkeä, ärsyttävä mutta terveydelle vaaraton, vähän niinkuin täi.
Googleen haku tissi muki.Kiitos!!! Yritän etsiä jos löytyisi jostain vaikka Euroopasta Tuo on niin kiva!
Peesi, parempi jättää se omaan arvoon. Eikä vastaa sille.@sangria , älä ota tuota vierasta tosissasi. Hän on meidän vakiprovoilijoitamme. Tuntee siitä, että yrittää aina hyökätä valitsemansa keskustelijan kimppuun sen sijaan että keskustelisi itse aiheesta. Sitkeä, ärsyttävä mutta terveydelle vaaraton, vähän niinkuin täi.