The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ai sen perusteella kun mä en käytä kynsilakkaa, tykkään uunilohesta ja en vastannut mtn kysymykseen sahasta? Siehän varsinainen psykologi oot:confused:
Nainen saa käyttää tai olla käyttämättä kynsilakkaa.
Uunilohesta saa tykätä tai olla tykkäämättä mutta jos on ihan hirveesti ruokia joita ei suostu syömään niin se ei o kivaa.
Nainen ei tartte sahaa koska mulla on.

Nainen saa käyttää tai olla käyttämättä kynsilakkaa.
Uunilohesta saa tykätä tai olla tykkäämättä mutta jos on ihan hirveesti ruokia joita ei suostu syömään niin se ei o kivaa.
Nainen ei tartte sahaa koska mulla on.
Ei mulla kauheesti oo sellasta mitä en suostu syömään, kaikki ei tee hyvää mulle jos syön...alan voimaan fyysisesti huonosti ja sitten on toki ne ruoat mitä en syö väärin tehtynä (esim. väärin paistetut kananmunat:sneaky: )...toki joukossa on ruokia mistä en suostu ees neuvottelemaan vaan suu pysyy tiukasti kii:censored:

Aksu Rättis haluaa tietää sulta millasen sahan sä omistat? Ja jatkan tähän kun se luultavasti kysyy sen kuitenki sulta seuraavaks, eli käytät sä kynsilakkaa?
Mitä mahtaa sillä tiedolla tehdä?
Onko jalkalamppufetissinsä vaihtunut sahafetissiin vai mihin hän sahan aikoo työntää?
On pari käsisahaa ja rautasahaa. Moottorisahat ja kaikki sähkötyökalut jäi kototönölle. Mitäs mä niillä täällä tekisin?

En käytä kynsilakkaa ja huulipunatkin otan vastaan vain käytettynä.

• Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Näytt
Mitä mahtaa sillä tiedolla tehdä?
Onko jalkalamppufetissinsä vaihtunut sahafetissiin vai mihin hän sahan aikoo työntää?
On pari käsisahaa ja rautasahaa. Moottorisahat ja kaikki sähkötyökalut jäi kototönölle. Mitäs mä niillä täällä tekisin?

En käytä kynsilakkaa ja huulipunatkin otan vastaan vain käytettynä.
ää, että @Asiankantaja tykkää vähän Rättiksestä.
En sanois, että enemmän kuin Ellusta, mutta enemmän kuin Fantsusta

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä