On niitä vielä senverran, että voi syödä muutakin kuin soseita.En usko että sulla ei ole tarpeeksi hampaita.
On niitä vielä senverran, että voi syödä muutakin kuin soseita.En usko että sulla ei ole tarpeeksi hampaita.
Eli liioittelit. Muutama viisaudenhammas vasta otettu pois.On niitä vielä senverran, että voi syödä muutakin kuin soseita.
On niitä enemmän alhaalta otettu takaa, molemmin puolin.Eli liioittelit. Muutama viisaudenhammas vasta otettu pois.
Mä käytin Bonapurkkisoseita kakuntäytteinä jo kolkytä vuotta sitten. Hyvää kamaa täytekakkuun.On niitä vielä senverran, että voi syödä muutakin kuin soseita.
Niin se menee, ympyrä sulkeutuu.Mä käytin Bonapurkkisoseita kakuntäytteinä jo kolkytä vuotta sitten. Hyvää kamaa täytekakkuun.
Mut täs kun ikää tulee lisää niin muuttuu lapseksi jälleen. Kato, ei tukkaa, ei hampaita ja taisin just sotkea vaippani.
Just tulinTaas ketään täällä. Poistun suihkuun.
MoiMoikka.
Hidaaaas aaamu ollu
Nukuin melkein yheksään,klo 6 olin ekan kerran hereillä & menin takaisin nukkumaan Minttu kainalossa. Aamupala & kahvi
Päähän jomotti yöllä ja aamulla.
Helpotti kun otin särkylääkkeen ja kävin suihkussa. Vähän viellä jomottaa mut ei pahasti.
Äsken kävin lähikaupassa& kävelin vähän pitempää reittiä vaikka olis päässy lyhyempää reittiä.
Pakkanen mutta kaunis sää.
Just tulin
Tsemppiä sinne ja halaus.Moi
Sama sää on täällä. Tänään pitää käydä asioilla. Hoitaa yks epämukava yksityisasia. Ei kiinnosta nyt mutta on pakko.
KiitosTsemppiä sinne ja halaus.
Joskus on pakko hoitaa semmosia asioita vaikka ei haluaisi.
Haittaako jos itkettää siellä ?Kiitos
Mulla on pelko että alan itkee siellä. Mieli on maassa ja olen herkkä.
Mua haittaa jos en kykene puhumaan asiasta.Haittaako jos itkettää siellä ?
Tsemppiä,jospa se menisi hyvin.
Ok, auttaako jos ennen asian hoitamista puhallat syvään sisään ja ulos ja sanot itsellesi,että nyt et itke,ei ole mitään hätää. Hoidat homman kotiin itkemättä.Mua haittaa jos en kykene puhumaan asiasta.
En tiedä. Nyt pitää mennä. MoikkaOk, auttaako jos ennen asian hoitamista puhallat syvään sisään ja ulos ja sanot itsellesi,että nyt et itke,ei ole mitään hätää. Hoidat homman kotiin itkemättä.
Riisipuuroa on mullakin tänään listalla kun Latvian puolelta raahasin mukanani ihan käsittelemätöntä täysmaitoa.Syöty lounas tein eilen illalla valmiiksi ihanan tuhdin tomaattisen papukeiton ja lisäsin pikkuisen kypsää kanan jauhelihaa.
Illalla tein kans valmiiksi täksi aamuksi uuniriisipuuron
Miten sulla on aina noin helevetin tylsät jutut? Onneksi ne voi scrollata yli. Aivan helvetin tylsää luettavaa jonkun vajakin ruokalistat ja paikallinen sää.Hei, ja rohkaisuhalaus Fantzulle.
Mä olen nyt rentoutunut ja ladannut akkuni, tähän kamalaan pakkaseen en tosin ollut lainkaan varautunut. Meillä oli kokonaiset kahdeksan plusastetta lämpöä olkkarissa (isoimmat ikkunat, viilenee nopeasti) kun eilenillalla kotiuduttiin.
Seuraavat päivät kai kuluvat puita poltellen...
Tylsät jutut on mullakin ja sulla on taas aika typerät veetuilu jutut.Miten sulla on aina noin helevetin tylsät jutut? Onneksi ne voi scrollata yli. Aivan helvetin tylsää luettavaa jonkun vajakin ruokalistat ja paikallinen sää.
Käytä nikkiä niin voit blokata hänen viestit. Ei tarvitse skrollata.Miten sulla on aina noin helevetin tylsät jutut? Onneksi ne voi scrollata yli. Aivan helvetin tylsää luettavaa jonkun vajakin ruokalistat ja paikallinen sää.