The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä käytin Bonapurkkisoseita kakuntäytteinä jo kolkytä vuotta sitten. Hyvää kamaa täytekakkuun.

Mut täs kun ikää tulee lisää niin muuttuu lapseksi jälleen. Kato, ei tukkaa, ei hampaita ja taisin just sotkea vaippani.
Niin se menee, ympyrä sulkeutuu.
Satoja vuosia sitten oltais jo me kaikki kuoltu, eletään yliajalla. Ei ihme että tomumaja hajoaa käsiin, sitä ei ole suunniteltu näin pitkään "juoksuun".

Moikka.
Hidaaaas aaamu ollu :D
Nukuin melkein yheksään,klo 6 olin ekan kerran hereillä & menin takaisin nukkumaan Minttu kainalossa. Aamupala & kahvi :coffee:
Päähän jomotti yöllä ja aamulla.
Helpotti kun otin särkylääkkeen ja kävin suihkussa. Vähän viellä jomottaa mut ei pahasti.

Äsken kävin lähikaupassa& kävelin vähän pitempää reittiä vaikka olis päässy lyhyempää reittiä. :D
Pakkanen mutta kaunis sää. :)

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Fantzu
Fantzu
Moikka.
Hidaaaas aaamu ollu :D
Nukuin melkein yheksään,klo 6 olin ekan kerran hereillä & menin takaisin nukkumaan Minttu kainalossa. Aamupala & kahvi :coffee:
Päähän jomotti yöllä ja aamulla.
Helpotti kun otin särkylääkkeen ja kävin suihkussa. Vähän viellä jomottaa mut ei pahasti.

Äsken kävin lähikaupassa& kävelin vähän pitempää reittiä vaikka olis päässy lyhyempää reittiä. :D
Pakkanen mutta kaunis sää. :)
Moi :)
Sama sää on täällä. Tänään pitää käydä asioilla. Hoitaa yks epämukava yksityisasia. Ei kiinnosta nyt mutta on pakko.

Hei, ja rohkaisuhalaus Fantzulle.

Mä olen nyt rentoutunut ja ladannut akkuni, tähän kamalaan pakkaseen en tosin ollut lainkaan varautunut. Meillä oli kokonaiset kahdeksan plusastetta lämpöä olkkarissa (isoimmat ikkunat, viilenee nopeasti) kun eilenillalla kotiuduttiin.

Seuraavat päivät kai kuluvat puita poltellen...

Syöty lounas :) tein eilen illalla valmiiksi ihanan tuhdin tomaattisen papukeiton ja lisäsin pikkuisen kypsää kanan jauhelihaa. :p
Illalla tein kans valmiiksi täksi aamuksi uuniriisipuuron :)

Syöty lounas :) tein eilen illalla valmiiksi ihanan tuhdin tomaattisen papukeiton ja lisäsin pikkuisen kypsää kanan jauhelihaa. :p
Illalla tein kans valmiiksi täksi aamuksi uuniriisipuuron :)
Riisipuuroa on mullakin tänään listalla kun Latvian puolelta raahasin mukanani ihan käsittelemätöntä täysmaitoa. :p

(ei ollut hyvää sellaisenaan ja lapsille en varmuuden vuoksi keittämättä tarjoa)

• Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Hei, ja rohkaisuhalaus Fantzulle.

Mä olen nyt rentoutunut ja ladannut akkuni, tähän kamalaan pakkaseen en tosin ollut lainkaan varautunut. Meillä oli kokonaiset kahdeksan plusastetta lämpöä olkkarissa (isoimmat ikkunat, viilenee nopeasti) kun eilenillalla kotiuduttiin.

Seuraavat päivät kai kuluvat puita poltellen...
Miten sulla on aina noin helevetin tylsät jutut? Onneksi ne voi scrollata yli. Aivan helvetin tylsää luettavaa jonkun vajakin ruokalistat ja paikallinen sää.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä