vierailija
leikattiinko se?Juu, en pääse vielä, kaihia kypsytellään. Mulla on todennäköisesti se, kun jouduin syömään pitkään isoja annoksia kortisonia aiheuttanu tuon kaihin
leikattiinko se?Juu, en pääse vielä, kaihia kypsytellään. Mulla on todennäköisesti se, kun jouduin syömään pitkään isoja annoksia kortisonia aiheuttanu tuon kaihin
Vasta-aiheinen tarkoittaa, ettei saa edes kokeilla, vaan on kielletty siinä tapauksessa, mikä on aiemmin todettu. Siitä oli eilenaamulla puhetta, mutta hävittivät sen..Eikö ole aikaisemmin tullut luettua? Onko kaikki "mömmöt" olleet lääkärin määräämiä, en minä tiedä. Joku muu vois tietää, mut antaa olla
Pitäiskö perustaa ketjun oma lällä-kerho?
---puoli vuotta sitten näin.Lääkepitoisuudet ei ole vielä lääkevaihdon jälkeen lääkäriä tyydyttävällä tasolla
https://kaksplus.fi/threads/the-ketju.2218883/page-11556#post-31230848Mitäs tänne? Mites @Äkäinen Hra Majuri voi?
Voih Tunteekohan ne mitään?Nami nami...
https://www.voice.fi/hullu-maailma/a-158927
Asiakkaan kauhunhetki ravintolassa: Sushi alkoi liikkua!
En tiiä. Ei kai.Voih Tunteekohan ne mitään?
Mä taas aloin miettimään niitä Kiinan koirantappobileitä ja miettimään kasvissyöntiin siirtymistä.En tiiä. Ei kai.
Mutku luin tuota niin alko tekee mieli sushia.
Huomenta. Et kyllä mene mihkään.Huomenta...
Olo senkun pahenee, nielu ihan tukosssa ja nyt on kuumetta eikä lämpöä, yskittää koko ajan kovempaa ja nuha paheni yön aikana ja ääni melkein kokonaan hävinny.
Tässä mietin että jäiskö suosiolla loppuviikoks potemaan tautia sänkyyn vai lähtiskö koettamaan jaksamistaan ees täks päiväks tonne...toisaalta en kyllä tykkää yhtään ajatuksesta sänkyilystäkään..
HöhMä taas aloin miettimään niitä Kiinan koirantappobileitä ja miettimään kasvissyöntiin siirtymistä.
Just aattelin että meen sittenki, ainahan sieltä kesken päivän kotiin pääsee. Sitä paitsi mä olen nainen, isolla I kirjaimella enkä mikään vässykkäHuomenta. Et kyllä mene mihkään.
Sun pitää levätä.
Sit mä en oo nainen.Just aattelin että meen sittenki, ainahan sieltä kesken päivän kotiin pääsee. Sitä paitsi mä olen nainen, isolla I kirjaimella enkä mikään vässykkä
Mulla toi 37+ on vielä normaalikehonlämpöäSit mä en oo nainen.
37+ ja mä olen petipotilas.
I kirjaimella?
Jos tulee ikävä tyyppi vastaan niin pärskit oikein huolella päin naamaa. Ja yskit.Mulla toi 37+ on vielä normaalikehonlämpöä
Eikun piti olla N.
Mutt joo, kyllä mää lähären...pysyttelen tietyistä ihmisistä kaukana ja pärskin suojassa ja tiettyjen ihmisten kohalla vois mennä vaikka lähemmäks aivastelemaan
No eiku ei, emmä ketään päin pärski.
Joo näin teemme, buranat naamaan kahvin kanssa ja kohta menoks.Jos tulee ikävä tyyppi vastaan niin pärskit oikein huolella päin naamaa. Ja yskit.
Heti kotiin jos olo ei ole hyvä.
Söitkö mitään?Joo näin teemme, buranat naamaan kahvin kanssa ja kohta menoks.
Söin mä ohutta herkkua juustolla ja suolakurkulla ja mietin, että kannattiko kun sydän hakkaa tuplavauhtia nyt.Söitkö mitään?
Pöh. Mutku tyhjällä vatsalla ei ole hyvä lähteä.Söin mä ohutta herkkua juustolla ja suolakurkulla ja mietin, että kannattiko kun sydän hakkaa tuplavauhtia nyt.