The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta...

Olo senkun pahenee, nielu ihan tukosssa ja nyt on kuumetta eikä lämpöä, yskittää koko ajan kovempaa ja nuha paheni yön aikana ja ääni melkein kokonaan hävinny.
Tässä mietin että jäiskö suosiolla loppuviikoks potemaan tautia sänkyyn vai lähtiskö koettamaan jaksamistaan ees täks päiväks tonne...toisaalta en kyllä tykkää yhtään ajatuksesta sänkyilystäkään..:cautious:

Fantzu
Huomenta...

Olo senkun pahenee, nielu ihan tukosssa ja nyt on kuumetta eikä lämpöä, yskittää koko ajan kovempaa ja nuha paheni yön aikana ja ääni melkein kokonaan hävinny.
Tässä mietin että jäiskö suosiolla loppuviikoks potemaan tautia sänkyyn vai lähtiskö koettamaan jaksamistaan ees täks päiväks tonne...toisaalta en kyllä tykkää yhtään ajatuksesta sänkyilystäkään..:cautious:
Huomenta. Et kyllä mene mihkään. :eek:
Sun pitää levätä. :cautious:

Sit mä en oo nainen. :notworthy:
37+ ja mä olen petipotilas. :unsure:
I kirjaimella?
Mulla toi 37+ on vielä normaalikehonlämpöä:cool:
Eikun piti olla N.:notworthy:

Mutt joo, kyllä mää lähären...pysyttelen tietyistä ihmisistä kaukana ja pärskin suojassa ja tiettyjen ihmisten kohalla vois mennä vaikka lähemmäks aivastelemaan:sneaky:

No eiku ei, emmä ketään päin pärski.:oops:

Fantzu
Mulla toi 37+ on vielä normaalikehonlämpöä:cool:
Eikun piti olla N.:notworthy:

Mutt joo, kyllä mää lähären...pysyttelen tietyistä ihmisistä kaukana ja pärskin suojassa ja tiettyjen ihmisten kohalla vois mennä vaikka lähemmäks aivastelemaan:sneaky:

No eiku ei, emmä ketään päin pärski.:oops:
Jos tulee ikävä tyyppi vastaan niin pärskit oikein huolella päin naamaa. Ja yskit. :sneaky:
Heti kotiin jos olo ei ole hyvä. :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä