Jos ääni kuulostaa valmiiksi viskipirkolta niin viski vois olla ihan kelpo idea.Iltapäivää <3
Kaunis mutta kylmä ilma ulkona, koko ajan yskittää ja pientä lämpöö pukkaa..onneks nenä ei ihan hirveen paljon vuoda, ainakaan vielä...mutta ei oo kyllä mitenkään hirmu hyvä olla muuten...äänikin kuulostaa ihan joltain pihisevältä viskipirkolta.
Mä en tykkää viskin hajusta enkä mausta, yök.Jos ääni kuulostaa valmiiksi viskipirkolta niin viski vois olla ihan kelpo idea.
Ei se tautia paranna mutta onpahan kivampi sairastaa.
Sitkeetä sorttia on tää flunssa mikä täälläpäin jyllää, toisilla ollut melkein kuukauden samaa räkimistä ja rykimistäParantumisia*örisee*...mä meen ihan sujuvasti alilämpöisenä, lähes jääkalikka taijan olla kun mittarin lukemia katon...
Muistapa juoda lämmintä ja syödä sinäkin jotain..ja villasukat jalakaan
Mä lähden kauppaan*hytisee* hakeen mm.inkivääriä ja sitruunaa ja valkosipulia. Ja nessuja.
Ja makkaraa.
Joo,vois lasillisen viskiä juua nyt.Viski tekis hyvää. Vieläki kädet ja jalat ovat kylmiä.
Jallu on enemmän minunkin makuuni.Mä en tykkää viskin hajusta enkä mausta, yök.
Sitkeessä tuntuu olevan taudit.Sitkeetä sorttia on tää flunssa mikä täälläpäin jyllää, toisilla ollut melkein kuukauden samaa räkimistä ja rykimistä
Nyt kävis sekin ja vaikka koko pullo.Jallu on enemmän minunkin makuuni.
Jallu on enemmän minunkin makuuni.
Joo ei nosta mullakaan kuumetta, tasasta lämpöilyä vaan koko ajan ja ihan hirveen väsynyt olo.Sitkeessä tuntuu olevan taudit.
Pitkään on ollu nuhaa,välissä nenä tukossa ja korvia pistää. Ja inhottavaa kuivaa limaa saa yskiä kurkusta. Kuumetta vaan ei nosta.
Vedetäänkö päikkärit?Joo ei nosta mullakaan kuumetta, tasasta lämpöilyä vaan koko ajan ja ihan hirveen väsynyt olo.
Sä luet mun ajatuksetkin nykyään joVedetäänkö päikkärit?
Ok *ottaa käjestä kii ja vie sänkyyn*Sä luet mun ajatuksetkin nykyään jo
Juur ajattelin ottaa kuulokkeet koneesta irti ja laittaa luurin spotifyn päälle ja mennä sänkyyn
Ota mieluummin olkapäälle ja kanna sänkyyn^^Ok *ottaa käjestä kii ja vie sänkyyn*
Ai niin kuin apinamiesOta mieluummin olkapäälle ja kanna sänkyyn^^
Paljonkin? Täällä (tai siis Latviassa) oli aamupäivällä lähellä nollaa ja auringossa melkis lämmin. Illaksi kyllä kiristyi kuuteen pakkasasteeseen kun tultiin pohjoisemmas.Hyvä kun sain hilattua roskis & biopussin roskikseen
Nyt kahvia hyi hitsi kun on pakkasta.Hrrr
Taitaa olla jotain - 15. Tuntuu vielä kylmemmältäPaljonkin? Täällä (tai siis Latviassa) oli aamupäivällä lähellä nollaa ja auringossa melkis lämmin. Illaksi kyllä kiristyi kuuteen pakkasasteeseen kun tultiin pohjoisemmas.
Ellu nukkuu vielä. Mee viekkuun.Himputti.
Lempinaiseni Fantzu ja Ellu ovat keskenään pedissä päikkäreillä ja mä olen täällä.
Olenko ennenkin sanonut, että maailma ei ole reilu!